Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا قراردادش با رئال مادرید را تا سال 2026 تمدید کرد.

به گزارش طرفداری، تیبو کورتوا، که این هفته صدمین بازی لالیگایی خود را هم با پیراهن مادرید انجام داد، بعد از تمدید قراردادش با این باشگاه گفت:

سال ها چه عجیب می گذرند. هنوز هم اولین روزی که وارد برنابئو شدم را به یاد می آورم، جو رختکن، و حالا بعد از سه سال خوشحالم که تمدید قراردادم با رئال مادرید را تا سال 2026 اعلام می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزودن دو سال دیگر به مدت قراردادم با بهترین باشگاه دنیا این رویای کودکی را شیرین تر هم می کند. بخشی از رئال مادرید بودن را دوست دارم. رئال مادرید خانه من است و قدردان استقبال گرمی هستم که اینجا از من شد. به نظرم این تمدید قرارداد پاداش زحماتی است که طی سال گذشته کشیدم و من را تشویق می کند تا بیشتر و سخت تر تلاش کنم و بهترین عملکردم را برای بهترین تیم دنیا ارائه کنم.

حضور در رئال مادرید یک نعمت است چون علاوه بر خانواده ای که در خانه دارم، می توانم خانواده ای هم درون زمین داشته باشم. طی 5 سال آینده نهایت تلاشم را می کنم تا رئال مادرید به عناوین قهرمانی جدیدی برسد. بر هیچکس پوشیدده نیست که فتح لیگ قهرمانان اروپا همراه با رئال مادرید در صدر لیست آرزوهای من قرار دارد. اما این وعده من به شماست که در هر مسابقه طوری بازی خواهم کرد که گویا جامی در خطر است. این باشگاه و هوادارانش سزاوار چنین عملکردی هستند.

خیلی باعث افتخار می شود اگر بتوانم به گذشته نگاه کنم و بگویم که من و هم تیمی هایم چند عنوان قهرمانی دیگر به تاریخ باشکوه رئال مادرید اضافه کردیم. بی صبرانه منتظر آینده ای روشن همراه با رئال مادرید هستم. زنده باد مادرید!

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با رضا جباری: علی کریمی می توانست جزو سه بازیکن برتر دنیا باشد؛ معیارم مدال بود نام هادی ساعی را می نوشتم صحبت‌ های عجیب آلکنو درباره بازی والیبال ایران و لهستان پشت پرده سانسور حرف های نمایندگان مجلس علیه گزینه ورزش! فریاد "مسی، مسی" هواداران بارسلونا در دقیقه 10 مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ / فیلم مسوت اوزیل بعد از 18 ماه موفق به گلزنی شد؛ اولین گل با پیراهن فنرباحچه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه" در چند ماه گذشته، شرایط بین آلفونسو دیویس و بایرن مونیخ پیچیده‌تر شده است. به گفته رسانه‌های آلمانی این بازیکن کانادایی خواستار دستمزد نجومی است و بایرن هم با آن مخالفت کرده است.

این واقعیت که عملکرد دیویس در سال جاری نسبتاً ناامید کننده بود، همچنین به این معنی است که در حال حاضر امکان تمدید قرارداد او بعید به نظر می‌رسد.

کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن‌، در گفت‌وگو با کیکر تایید کرد که بایرن به‌طور کلی تمایل دارد قرارداد دفاع چپ را که در سال 2025 منقضی می‌شود، تمدید کند.

فروند در همین مورد گفت: "ما به صحبت کردن با او ادامه می‌دهیم چون او بازیکن ماست. بیایید ببینیم در چند هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد. هنوز هیچ توافقی وجود ندارد."

اگر دیویس از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نکند، تمدید قرارداد در مونیخ محقق نخواهد شد. پس از آن، این ستاره کانادایی می‌تواند به رئال مادرید نقل مکان کند.

فروند در‌ پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای دیویس از رئال ارائه شده یا نه، گفت: "هنوز هیچ چیز گفت‌وگوی جدیدش در مورد این انتقال وجود ندارد."

همچنین یان کریستین دریسن، مدیرعامل باشگاه، در این مورد گفت: "ما در حاشیه بازی با رئال مادرید در مورد آلفونسو دیویس صحبت نکردیم. ما هرگز در مورد بازیکنان در این زمینه صحبت نمی‌کنیم و چیزی تغییر نکرده است."

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد