Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ مصطفی نخعی ضمن تشریح جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه بعد از ظهر کمیسیون میزبان وزرای پیشنهادی کشور، دفاع، ارتباطات و راه و شهرسازی بودیم. در جلسه با وزرای پیشنهادی کشور و دفاع هر کدام از وزرای پیشنهادی برنامه ها و اهداف خود را توضیح دادند و سپس اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: لزوم تعامل بیشتر با کمیسیون انرژی، تقویت بنیه دفاعی کشور، حل مشکلات پرسنل نظامی و انتظامی کشور از جمله نکاتی بود که در حضور وزرای پیشنهادی کشور و دفاع مورد تاکید قرار گرفت. وزیر پیشنهادی ارتباطات نیز یکی از وزرای جوان و خوش فکر و متخصص است. در حضور ایشان نیز بر استفاده حداکثری از فضای مجازی، استفاده فعالانه به جای مواجه منفعلانه در برابر تکنولوژی های روز دنیا، حکمرانی دیجیتال، تعاملات بین المللی، دولت هوشمند، ضرورت تکمیل شبکه ملی ارتباطات که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، ارتقای جایگاه ایران در رتبه بندی های جهانی در شاخص های مرتبط با ارتباطات، توجه به اینترنت روستایی با توجه به شرایط کرونایی کشور و آموزش های مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات نیز قول دادند حداقل ۳۰ پله رتبه ایران را در رتبه بندی های جهانی در شاخص های مرتبط با فناوری ارتباطات ارتقا دهد. افزایش ۸۰ درصدی توان داخلی ساخت ماهواره های سنجش مخابراتی مدار بالا از دیگر برنامه ها ایشان بود. همچنین ساخت ماهواره سنجش از دور با رزولوشن خوب و ایجاد حداقل یک اپراتور ماهواره مخابراتی از دیگر مواردی بود که ایشان در برنامه خود به آن پرداختند.

وی در ادامه تاکید کرد: به طور کلی وزیر پیشنهادی ارتباطات برنامه ها و اهداف خوبی را ارائه کرد که مورد استقبال اعضای کمیسیون قرار گرفت. نهایتا در خدمت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بودیم. حل مشکلات راه های روستایی، راه های اصلی و مواصلاتی، ضرورت توسعه خطوط ریلی، ضرورت افزایش سهم حمل و نقل ریلی از جمله مواردی بود که در حضور ایشان از سوی نمایندگان بر آن تاکید شد.

وی افزود: تامین مالی پروژه ها از روش های ابتکاری و رفع تبعیض در اختصاص اعتبارات و امکانات و توجه به مناطق محروم از دیگر مواردی بود که از سوی نمایندگان بر آن تاکید شد. همچنین توجه به راه آهن شرق کشور و اتصال چابهار به مشهد به عنوان پروژه مهم ملی مورد تاکید نمایندگان قرار گرفت.

نخعی در پایان تصریح کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی توضیحات خوب و برنامه منسجم و دقیقی را باتوجه به تجربیات قبلی که در این زمینه ها در قرارگاه خاتم الانبیا و وزارت نفت داشتند، به اعضای کمیسیون ارائه کرد. ایشان یکی از وزرای انقلابی و جهادی کابینه است. ساخت ۴ میلیون مسکن در طول ۴ سال جز اهداف و برنامه های رئیس جمهور بوده و رسالت سنگینی برای تحقق این هدف بر دوش وزیر راه و شهرسازی می باشد. برنامه های ایشان مورد استقبال اعضای کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت.

پربیننده ترین تخلف آگاهانه مدیران در انتخاب رییس سازمان بورس / معرفی دژپسند به قوه قضاییه برای تصمیمات غیر قانونی جزییاتی از جلسه مهم رییسی / وزارت اقتصاد نقش راهبردی دارد نه اجرایی خاندوزی می‌ تواند اقتصاد ایران را به مسیر درست باز گرداند کدام وزرای رییسی رای اعتماد مجلس را می گیرند؟ وزارتخانه‌ ها دیگر جای کارآموزی وزرا نیست / مجلس از بین فهرست وزرای پیشنهادی درست گلچین کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون انرژی وزرای پیشنهادی اعضای کمیسیون وزیر پیشنهادی کمیسیون انرژی راه و شهرسازی قرار گرفت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی

پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

 پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه  تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشور‌های منطقه  برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

 امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه