Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای جدید هیأت مدیره نظام پزشکی تبریز،  با قدردانی از ایثار و فداکاری کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل اینکه مردم به سلامتی خود بیش از پیش توجه می‌کنند، مسئولیت سخت و سنگینی بر عهده پزشکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ما مردم قدرشناسی هستند و قدر خدمات جامعه پزشکی را می‌دانند، افزود: با گذشت زمان مشخص می‌شود که چه بلای بزرگی را با فداکاری کادر درمان سپری کردیم.
 
پورمحمدی گفت: بخش بهداشت و درمان استان در این دوران خدمات بسیار خوبی ارائه دادند و امیدواریم موج پنجم کرونا را هم با تلاش این بخش و همراهی مردم به زودی پشت سر بگذاریم.
 
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتقادهای صورت‌گرفته نسبت به اقدامات عمرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار داشت: در دوران کرونا همین ساخت‌وسازها باعث شد تا در پذیرش بیماران با مشکل کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه نشویم.
 
پورمحمدی با بیان اینکه نظام پزشکی جزو قدیمی‌ترین نهادهای مدنی کشور است، افزود: مشاغل مختلف با شکل‌گیری نهادهای مدنی می‌توانند به خوبی مسائل و موضوعات مجموعه خود را پیگیری و حل کنند.
 
وی همچنین بر انتقال مجتمع‌های پزشکی از هسته مرکزی شهر به خارج از شهر تأکید کرد و پیگیری نظام پزشکی تبریز را در این خصوص خواستار شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این دیدار گفت: امسال انتخابات هیأت مدیره نظام پزشکی تبریز با ۳۰ درصد مشارکت بیشتر نسبت به دوره‌های قبل برگزار شد.
 
محمدحسین صومی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان مجری وظیفه برگزاری انتخابات را برعهده داشت و نظارت بر انتخابات بر عهده هیأت نظارت بود.
 
وی ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر عضو نظام پزشکی هستند.

انتهای پیام/60034

منبع: فارس

کلیدواژه: پزشکی تبریز آذربایجان شرقی درمان استاندار آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز موج پنجم کرونا بهداشت و درمان محمدرضا پورمحمدی پزشکی تبریز نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی که به میزبانی چالوس گفت: در این اجلاسیه در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با ایجاد ساز و کار‌های مناسب، کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

سید عبدالله میرغیاثی با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است که با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده ، افزود: همه ما در برابر این سند به عنوان یک سند بالادستی مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکرد‌های تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را بر اساس این سند پیش ببریم.

میرغیاثی با بیان اینکه مازندران استانی حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ۱۳ واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اولین گامی که در استان و در راستای سند تحول برداشتیم این که تلاش شد، در اواخر سال ۱۴۰۲ تمامی واحد‌های دانشگاهی را برای یک بار به عنوان تشکیل هیأت رئیسه داشته باشیم و با رؤسای واحد‌های دانشگاهی و کارشناسان حوزه‌های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها برگزار کنیم.

میرغیاثی تصریح کرد: ما بر اساس ظرفیت هر یک از واحد‌های دانشگاهی برنامه ریزی داریم تا بتوانیم وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران را به درجه مطلوب و مقبول برسانیم.

وی همچنین درباره اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با اشاره به برگزاری این اجلاسیه به منظور تشکیل جلسات گروه‌های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی،خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه بحث اقبال کم دانشجویان و خانواده‌ها به دانش‌های علوم اجتماعی بعنوان ضرورت مورد بررسی قرار گرفت ، زیرا در جامعه‌ای که در آن علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می‌تواند بر روی دیگر رشته‌ها هم تأثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور