Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

دستگیری شرور عربده کش در ۳۰ متری جی

سرهنگ نجم الدین رشیدی رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: اواسط هفته گذشته خبری مبنی بر درگیری بین چند شرور دریافت شد، بررسی اولیه نشان از این داشت یکی از اراذل و اوباش جنوب غرب تهران با استفاده از سلاح سرد و عربده کشی و شرارت به پارک شبیری مراجعه و با تعدادی از افراد شرور داخل پارک درگیر و بلافاصله متهمان از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرور سابقه دار بوده و سابق براین با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی سی متری جی شناسایی شد که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

وی افزود: متهم بیست و سوم مرداد ماه در یک عملیات پلیسی در محل اختفایش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه پنجم این پلیس به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ رشیدی تحقیات پلیسی برای دستگیری سایر متهمان کماکان ادامه دارد.

دستگیری سوداگران مرگ در جنوب پایتخت

سرهنگ حسین باباپور جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران اظهار کرد: مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک ۳ مواد فروش در مناطق جنوبی و شرقی تهران به پلیس اعلام و اکیپی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: عوامل این پایگاه طی اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت متهمان در حوالی بزرگراه محلاتی شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی تیم عملیات این یگان به مخفیگاه متهمان اعزام و در حالی که این ۳ سوداگر در حال بسته بندی مواد بودند، دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه قریب به ۲ کیلوگرم تریاک و شیشه و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی‌های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

کشف ۹ ماینر غیرمجاز در جنت آباد

سرهنگ رضا قاسمی رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اظهار کرد: روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در زیر زمین یک واحد مسکونی، موضوع سریعا در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه در محل اعلامی حاضر و یک متهم را بازداشت کردند همچنین ماموران کلانتری با بازرسی انجام شده موفق به کشف ۹ دستگاه ماینر که از برق شهری به صورت غیرمجاز استفاده می‌کردند، شدند.

این مقام پلیس گفت: ارزش این دستگاه‌ها توسط کارشناسان مربوطه ۱۷۰ میلیون تومان برآورد شده است.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

استرداد مبالغ کلاهبرداری شده متهمان به مالباختگان

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران اظهار کرد: در هفته جاری ۸۳ نفر از شهروندانی که به پلیس فتا مراجعه و اظهار کردند بدون اینکه اطلاعات کارت عابر بانک خود را در اختیار فرد دیگری قرار بدهند، مبالغی از وجوه شان کسر و به حساب سایر افراد انتقال یافته است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های مختلفی از کارآگاهان پلیس فتا مسئولیت پرونده‌ها را بر عهده گرفتند، افزود: در رصد و پالایش اطلاعاتی مشخص شد که این برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان بوده و از طریق کپی کارت بانکی و سرقت داده‌ها و اطلاعات بانکی یا همان فیشینگ انجام شده است.

این مقام سایبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند با مسدودسازی سریع حساب‌های مقصد و ردیابی مبالغ سرقتی ۴۳۶ میلیون تومان وجوه کسر شده از حساب ۸۳ مال باخته را قبل از خروج از چرخه بانکی با هماهنگی‌های قضائی به مالباختگان مسترد کنند.

رئیس پلیس فتا تهران ادامه داد: شناسایی و دستگیری عوامل این کلاهبرداری‌ها در دست بررسی است و تاکنون نیز چندین نفر در این خصوص جلب و تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های پلیس فتا جلب رضایتمندی شهروندان و اقدام سریع پلیس در خصوص جرائم مالی در فضای مجازی است تا از خارج شدن وجوه سرقتی از چرخه بانکی جلوگیری شود.

کشف دارو‌های غیرمجاز در یک خانه مسکونی در تهران

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهرات اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری داروی قاچاق در محدوده مزرداران، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره اطلاعات این پلیس با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که محل اعلام یک ساختمان مسکونی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: با هماهنگی‌های قضائی به همراه عوامل سازمان تعزیرات و نمایندگان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید و در بازرسی از انبار و واحد مسکونی متهم، ۷۱۳ هزار و ۲۶۴ عدد انواع قرص و دارو‌های قاچاق و غیرمجاز کشف شد.

وی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به مقر این پلیس انتقال یافت و کلیه دارو‌های کشف شده در اختیار نمایندگان سازمان‌های مربوط قرار گرفت.

این مقام انتظامی با تاکید بر مبارزه جدی با توزیع کنندگان دارو‌های قاچاق و غیرمجاز، تاکید کرد: در این زمینه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز مقابله می‌کند.

فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا از طریق پسماند بیمارستانی

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: اوایل هفته گذشته خبری در خصوص فروش و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع در حوالی میدان تجریش دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که یک پزشک با دریافت مبالغی هنگفت، واکسن تقلبی کرونا را به مراجعه کنندگان مطبش تزریق می‌کند، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی پزشک متخلف و ۲ همدستش در حوالی خیابان دماوند و محله سعادت آباد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، همدست دیگر متهمان که ساکن شهر کرج است، با تهیه پسماند‌های بیمارستانی و جداسازی پوکه‌های واکسن و پر کردن آن با مواد تقلبی به فروش واکسن کرونا می‌پرداخته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی این کلاهبرداری را ۲۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از تهیه و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت خودداری کنند و در صورت مشاهده تخلفاتی در این خصوص موضوع را سریعا با پلیس در میان بگذارند.

به گفته سرهنگ کاویانی با مشخص شدن زوایای پنهان پرونده هر ۴ متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتقال تریاک به پایتخت با یک‌دستگاه کامیون

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه هشتم این پلیس دریافتند یکی از سوداگران سابقه دار پایتخت به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای تریاک تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال آن به تهران بزرگ را دارد.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم و گشت زنی‌های هدفمند ماموران در سطح محور‌های مواصلاتی پایتخت در نهایت ماموران متهم اصلی پرونده که در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهم، ماموران اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در خلال مقدار ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

کشف ماینر و تجهیزات پزشکی قاچاق حوالی اتوبان سعیدی

سرهنگ نجم الدین رشیدی رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: در اوایل هفته گذشته خبری مبنی بر استخراج غیر قاونی رمز ارز و همچنین دپو مقادیری تجهیزات پزشکی در یک انبار در حوالی اتوبان ایت الله سعیدی دریافت شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مالک این انبار علاوه بر دپوی مقادیر کالای قاچاق، با راه اندازی دستگاه ماینر در حال استخراج غیر قانونی رمز ارز است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از این انبار ۱۴ دستگاه ماینر و ۹۰ عدد لوازم و تجهیزات پزشکی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کردند، تاکید کرد: انبار کالا با دستور قضائی پلمب و متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی به پایگاه پنجم این پلیس انتقال یافت.

پلمب ۱۰ سفره خانه متخلف در تهران

سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران اظهار کرد: اواخر هفته گذشته ماموران ما در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه‌های پنجم، هشتم و دهم این پلیس از واحد‌های صنفی سفره خانه و قهوه خانه بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران از ۱۹۵ واحد صنفی بازدید کردند و به ۱۶ متصدی متخلف واحد‌های صنفی اخطار کتبی داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی، در این طرح ۱۰ واحدصنفی سفره خانه و قهوه خانه که بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح به ۳۲۳ شهروند از کسانی که بدون ماسک در این واحد‌های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، تاکید کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد‌های صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای در یافت آباد

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: روز گذشته واحد‌های عملیاتی کلانتری ۱۵۱ یافت آباد به یک موتورسیکلت ۲ ترک مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

وی افزود: متهمان پس از مشاهده ماموران پلیس قصد فرار را داشتند که با تیزهوشی ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد قبل از هرگونه اقدام زمینگیر و دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد در بازجویی‌های فنی به جرم خود مبنی بر ۵ فقره موبایل قاپی در جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ ناصری نژاد گفت: متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال استرداد اموال رئیس پلیس مبارزه با مواد مقام انتظامی پروتکل های بهداشتی هماهنگی های قضائی جانشین رئیس پلیس رئیس پلیس امنیت تهران اظهار تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی تزریق واکسن واحد های صنفی خبری مبنی تهران بزرگ مخدر تهران هفته گذشته یافت آباد مواد مخدر پلیس فتا مشخص شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان