Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پس از اعلام تعطیلات سراسری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا برخی از افراد بدون در نظر گرفتن شرایط کرونایی و توجه به توصیه‌های انجام‌شده مبنی بر پرهیز از انجام سفر، برگزاری دورهمی و تفریحات راهی مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز شدند، به‌طوری‌که با مسدود شدن این جاده و جلوگیری از ورود خودروها شاهد تشکیل ترافیک سنگین در جاده مشهد به سمت طرقبه و شاندیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این ممنوعیت تردد که از عصر دیروز با دستور استاندار خراسان رضوی اجرا می‌شود، هیچ خودرویی حق ورود به این مناطق را ندارد. همچنین تا پایان تعطیلات اعلام‌شده خودروهای بومی نیز حق خروج از شهرهای خود را ندارند و از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرها توسط پلیس جلوگیری می‌شود.

همچنین به دنبال اعلام تعطیلات سراسری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور رئیس‌جمهور به استاندار خراسان رضوی مبنی بر به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های استان برای مقابله با این بیماری منحوس، معتمدیان با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا، از آمادگی و بسیج کامل امکانات استان برای مهار زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد. در این راستا نیز استاندار خراسان رضوی به همراه فرمانده انتظامی استان به‌منظور سرکشی و بازدید از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در مبادی ورودی خراسان رضوی و جلوگیری از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به استان به‌صورت هوایی از مبادی ورودی خراسان رضوی بازدید کرد.

تشدید محدودیت‌های تردد در جاده مشهد به شاندیز

فرماندار طرقبه شاندیز نیز با اشاره به تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان و نیز تأیید استانداری خراسان رضوی، جاده مشهد به طرقبه شاندیز در برخی ساعات پرتردد مسدود می‌شود، گفت: اعمال محدودیت توسط پلیس در ورودی‌های طرقبه شاندیز در محدوده پل مهندس پرتوی و در ساعات خاص و پرتردد انجام می‌شود.

سید حسن حسینی بابیان اینکه از ورود خودروهایی که قصد ورود به طرقبه شاندیز را داشته باشند ممانعت و به مبدأ بازگردانده می‌شوند، افزود: برابر هماهنگی‌های انجام‌شده تمام‌مسیرهای گردشگری این شهرستان به‌صورت فیزیکی مسدود است و تنها ورود اهالی بومی با نظارت دهیاران و نیروهای بسیج امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس ستاد مقابله با کرونا فعالیت تمامی مراکز تفریحی، رستوران‌ها، تفرجگاه‌ها و نیز تمامی صنوف به‌جز مشاغل گروه یک تعطیل است، یادآور شد: حدود ۴۰۰ واحد صنفی رستوران، کافی‌شاپ و آشخانه در این شهرستان وجود دارد که تا پایان وضعیت قرمز کرونایی فعالیت آنان ممنوع است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی محمدصادق معتمدیان فرماندار طرقبه شاندیز سید حسن حسینی ممنوعیت تردد تعطیلی صنوف وضعیت قرمز کرونایی مقابله با کرونا طرقبه شاندیز خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز