Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اچ پی به عنوان یکی از بزرگترین پرچمداران تولید سرور و ذخیره سازی در بازار شناخته شده و همچنین دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می‌باشد می ‌توان گفت که سرورهای این شرکت نسبت به سایرین از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد و همچنین می توان از آن ها در جهت استفاده در پایگاه‌ های داده به کار برد یکی از علت‌ های محبوبیت این است که می تواند به راحتی نیازهای اکثر کاربران را چه در مقیاس بزرگ و چه کوچک برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین می توان گفت که شما با انتخاب درست سرور مورد نظر می توانید به سطح عملکرد بالا، افزایش امنیت اطلاعات، قابلیت توسعه و مدیریت سیستمی دست یابید. لازم است در هنگام استفاده از این سرورها حتماً این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سرور مورد نظر باید از زیرساخت ‌های قوی و انعطاف پذیری بالا برخوردار باشد که این موضوع باعث افزایش کارایی شبکه اطلاعات شما خواهد شد. سرور HP شامل چهار خانواده عمده می شود که می توانید تمامی این سرورهای تقسیم شده را در سایت مفتاح رایانه افزار مشاهده کنید. شرکت مفتاح رایانه افزار تلاش کرده که سرور HP را به گونه ‌ای طراحی کند که قابل کنترل و مدیریت حجم های کاری چندگانه را به همراه داشته باشد در ادامه سعی می ‌کنیم از انواع مختلف سرور HP برای شما مطالبی را بیان کنید.

[سرور hp]

سرور HP PROLiant BL: برای تمامی شرکت‌ هایی که در مقیاس بزرگ و متوسط هستند مناسب می باشند طریقه قرار گرفتن این سرورهای HP به صورت تیغه ای است و همین دلیل سبب شده تا تعداد سرور بیشتری درون رک جای بگیرد از طرفی دیگر نیز این نوع سرور HP باعث سهولت در مدیریت، قابلیت انعطاف بالا و ساختار متفاوتی دارد و با توجه به کاهش هزینه پایگاه داده آن سرویس به کاربران ارائه می‌ شود.
سرور HP proLiant DL: این سرور HP یکی از پر فروش ترین ها در ایران محسوب می شود و برای استفاده درون رک مناسب می باشد. یکی از ویژگی های چشمگیر که باعث محبوب شدن آن در بین افراد نیز شده است قابلیت انعطاف و مدیریت پذیرش بالای آن است که بسته به مدل آن می ‌توان در اجرای محاسبات با کارایی بالا طراحی مقرون به صرفه و متراکم و... استفاده کرد.
سرور HP proLiant ML: این نوع سرور HP نیز مانند سایر این انعطاف پذیر و قابل ارتقا می باشد و بیشتر مناسب برای دفاتر شعب راه دور هستند طریقه قرارگیری آنها نیز به صورت قفسه ای است و علاوه بر نکاتی که گفته شد می ‌توان به این موضوع اشاره کرد که در مقایسه با سرورهای DL هیچ کم و کاستی به دنبال نداشته و هیچ وابستگی به رک نیز ندارد.
سرور HP ProLiant SL: این سرور های HP لازم است که در محیط‌ هایی با مقیاس بزرگ استفاده شود و همچنین می ‌توانند میزبان مناسب برای وب خدمات ابری و برای امکان استقرار SL با محاسبات بالا مناسب می باشد معمولاً خانواده سرورهایی که دارای پردازش سریع هستند هزینه عملیاتی کمتری را نیز به همراه دارند.

شرکت مفتاح رایانه افزار می ‌تواند تمامی موارد گفته شده را با بالاترین سرعت پشتیبانی کند.

 

معرفی انواع فایروال برای امنیت سرور و شبکه

فایروال نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت سیستم های لینوکسی و شبکه به همراه دارد این مورد می تواند به عنوان یک دروازه امنیتی بین شبکه ‌های داخلی و خارجی عمل کند و هم چنین ترافیک های ورودی و خروجی را بر اساس Rule های تنظیم شده مدیریت کرده می تواند به درستی کنترل کند. در این مجموعه فایروال ها به یک نظم و قانون مخصوص وجود دارد و آن هم این است که تنها به ارتباطات امن و قانونی اجازه ورود و خروج خواهند داد و آن دسته از ترافیک هایی که تعریف نشدند را به طور خود به خود مسدود می کند همانطور که می ‌دانید اپلیکیشن ‌های فایروال امنیتی زیادی وجود دارند که شما می توانید آن را دانلود کنید اما ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای این کار به سایت مفتاح رایانه افزار مراجعه کنید.

 

فایروال IPCOP:

این نوع فایروال بیشتر برای کسب و کارهای کوچک اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از ویژگی های این نوع فایروال فراهم آوردن سیستم مدیریت کاربرپسند و امن می باشد همچنین دارای یک مدیریت کاملاً ساده نیز است و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.
رابط وب رنگی این فایروال به شما اجازه می دهد که بتوانید عملکرد کارت گرافیکی را برای حافظه و سیستم CPU مانیتور کنید.
می‌ تواند از زبانهای مختلف و متعددی پشتیبانی کند.
ارتقا دادن آن را کاملاً آسان و امن می باشد.

این موارد تنها بخشی از ویژگی های فایروال IPCOP می باشد.

[مفتاح رایانه افزار]

فایروال Iptables: 

این فایروال به عنوان یکی از محبوب ‌ترین انواع فایروال های سرور شناخته شده و مبتنی بر خط commmand line می باشد. بیشتر مدیران سعی می کند این گزینه را برای امنیت سرور های خود استفاده کنند.

از ویژگی های این مدل فایروال می توان به:

به اندازه کافی سبک است و می تواند هدر رفتن بسته ‌ها را بررسی کند.
این امکان وجود دارد که سرور HP قوانین را بر اساس نیازهای خود اضافه حذف یا اصلاح کند.
پشتیبانی از بک آپ و بازیابی فایل ها وجود دارد.
لیست کردن یا صفر کردن شمارنده های هر ردیف مجموعه قوانین فیلتر بسته

شرکت مفتاح رایانه افزار یک سایت به روز شده و معتبر است که شما می توانید سرورهای اچ پی hp و فایروال را به راحتی در آن مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را دانلود کنید و همچنین می توانید اطمینان داشته باشید که این اپلیکیشن ها کاملاً به روز رسانی شده هستند و با دانلود آن ها از سایت مفتاح رایانه افزار می توانید به خوبی مشاهده کنید که دارای چه سرعت و عملکرد بالایی می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید محصولات می توانید نام مفتاح رایانه افزار را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 42922-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان فنی مجموعه مفتاح رایانه افزار بهره مند شوید.

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت مفتاح رایانه افزار سرور مفتاح رایانه مفتاح رایانه افزار سرور HP

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • عکس| استوری برترین دروازه‌بان جام ملت‌ها، بعد از قهرمانی
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای