Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق انتظار، هواداران منچستریونایتد و آرسنال از مالکان باشگاه راضی نیستند. 

بر اساس تحقیقاتی که به وسیله اسکای بت و به مدد YouGov انجام شد، مشخص شده است که هواداران لسترسیتی بیش از سایر دسته های هواداری در لیگ برتر انگلیس، به آینده خوب باشگاه خود تحت مدیریت فعلی امیدوار هستند.

به گزارش طرفداری، آیاوات سریواداناپرابها هم اکنون در لسترسیتی ادامه دهنده راه پدرش، ویچای بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانواده تایلندی از زمان به دست گرفتن مالکیت لسترسیتی، تحولات عظیمی در این باشگاه ایجاد کردند؛ به نحوی که آن ها علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، به تازگی قهرمان جام حذفی این کشور و کامونیتی شیلد هم شدند و توانسته اند راه خود را به تاپ سیکس باز کنند. در چنین شرایطی، جای تعجب ندارد که ۹۴.۶ درصد از هواداران این تیم، از مالکان باشگاه راضی باشند. 

در این نظرسنجی، هواداران برایتون و برنتفورد هم رضایت بالای ۹۰ درصدی از مالکیت باشگاه شان داشتند. در قعر این فهرست نام نیوکاسلی به چشم می خورد که سال هاست هوادارانش دل خوشی از مایک اشلی ندارند. سپس هواداران آرسنال و منچستریونایتد را داریم که از مدیریت خانواده کرونکه و گلیزر رضایت چندانی ندارند. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با رضا جباری: علی کریمی می توانست جزو سه بازیکن برتر دنیا باشد؛ معیارم مدال بود نام هادی ساعی را می نوشتم صحبت‌ های عجیب آلکنو درباره بازی والیبال ایران و لهستان پشت پرده سانسور حرف های نمایندگان مجلس علیه گزینه ورزش! فریاد "مسی، مسی" هواداران بارسلونا در دقیقه 10 مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ / فیلم مسوت اوزیل بعد از 18 ماه موفق به گلزنی شد؛ اولین گل با پیراهن فنرباحچه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

چلسی و تاتنهام در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که بازی با برتری 2-0 شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه شد.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • فیلم/ سنگ‌ِتمام هواداران سلتیک انگلیس برای فلسطین
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • غوغای هواداران فلسطین در باشگاه سلتیک انگلیس | ویدئو
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین