Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا هاشمی روز دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان مشهد طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تعطیلات جاری علاوه بر گروه های شغلی ۲، سه و چهار، ادارات، نهادها و بانکها نیز تعطیل هستند و فقط دستگاه های ضروری و خدماتی به همراه گروه یک شغلی مانند نانوایی ها، سوپرمارکتها، حدود ۸۰۰ داروخانه و دیگر اصناف این گروه، مجاز به فعالیت می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم های نظارتی بر فعالیت اصناف فعال بوده و در فرمانداری مشهد نیز تیم های کشیک طی ایام تعطیل برای نظارت دقیق بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشکیل شده اند.

فرماندار مشهد همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی تاکید کرد.

وی گفت: نظارت دقیق بر تعطیلی اصناف بجز گروه شغلی یک از امروز تا روز شنبه هفته آینده پیگیری می شود.

شهرستان مشهد با حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه، بیش از ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از سه میلیون نفر از این تعداد در کلانشهر مشهد و مناطق حاشیه نشین آن سکونت دارند.

مطابق تصمیم اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مشاغل گروه های ۲، سه و چهار مشمول تعطیلی اجباری از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه هستند و فقط مشاغل گروه یک در این مدت مجاز به فعالیت می باشند.

طبق مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل ۲۱ گانه شامل کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، مراکز صنعتی، معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته؛ مراکز زیرساختی و حیاتی؛ مراکز تامین و توزیع آب و برق و گاز و مدیریت پسماند؛ فاضلاب و فعالیتهای تصفیه و تهویه هوا؛ پالایشگاه ها و جایگاه های سوخت؛ حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری شامل ریلی، هوایی و جاده ای و دریایی؛ جمل و نقل عمومی درون شهری، ادارات و مراکز نظامی و انتظامی و امدادی و ستادی؛ فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکتها، میوه فروشیها، سبزی فروشیها، میادین میوه و تره بار؛ مراکز تولید و نگهداری و توزیع و فروش محصولات پروتئینی و خدمات وابسته؛ مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی؛ مراکز بهداشتی، درمانی و امدادی و تامین آمبولانس دولتی و خصوصی؛ داروخانه ها و مراکز و فروشگاه های دامپزشکی، پخش دارو و عطاری و داروهای سنتی؛ مراکز تهیه و تولید و توزیع مواد غذایی و خوراکی آماده (صرفا بیرون بر)؛ خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک  و فعالیتهای پستی؛ شرکتهای خدمات اینترنتی؛ رسانه های مکتوب و برخط و مشاغل مشابه؛ مراکز نگهداری خدماتی سالمندان، معلولان، جانبازان، مراکز توانبخشی و مراقبتی و آسایشگاه ها؛ تعمیرگاه ها؛ فروشگاه های انواع قعات لوازم یدکی، چاپخانه ها، خشکشویی ها؛ فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات و کارگاه های صنعتی مجاز به فعالیت در این روزهای تعطیل هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد ستاد ملی اصناف محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد ستاد ملی ویروس کرونا مشهد ستاد ملی اصناف محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • (ویدیو) نیمی از تالاب هامون آبگیری شد
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد