Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شفقنا، یک منبع امنیتی در گفتگو با خبرگزاری الفرات نیوز، جزئیات عملیات فرار انور حمه امین پس از محکومیت در پرونده های فساد و صدور حکم حبس در حق وی را اعلام کرد.

این منبع امنیتی گفت: ساعت یک و ۴۵ دقیقه ظهر امروز(دوشنبه) ژنرال بازنشسته انور حمه امین به دادگاه کیفری الکرخ آورده و در آنجا به دو سال حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع یاد شده ادامه داد: پس از صدور حکم حبس، متهم از نیروهای امنیتی خواست به او اجازه دهند وسایل لازم را داخل اتومبیل شخصی اش بردارد اما وقتی به همراه برادرزاده اش، که افسر پلیس محله الصالحیه است، به داخل اتومبیل رفت روی سر برادرزاده اش که وی را همراهی می کرد اسلحه گذاشت و او را به سمت محله العدل برد.

همین منبع خاطرنشان کرد: بلافاصله خیابان مذکور بسته و اتومبیل مذکور توقیف و متهم که از خودرو پیاده شده بود به سمت نامعلومی فرار کرد که برادرزادزاده اش توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد  و نیروهای امنیتی نیز ساعتی بعد متهم را نیز دستگیر کردند.

کد خبر 621164 برچسب‌ها عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

سرهنگ علی توکلی فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در تداوم طرح‌های امنیت محله محور و با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در عملیاتی ضربتی، یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند.

وی افزود:  متهم در بازجویی به چندین فقره کلاهبرداری اعم از جواهرات و پول نقد اعتراف کرده است.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به عودت مبلغ قابل توجهی از کلاهبرداری به مال‌باختگان اقدام شد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • درگیری مرگبار نیروهای نظامی فلسطینی؛ فرمانده سرایا القدس ترور شد +تصویر
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه