Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:44:39 GMT

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۳۳۵

مدافع ملی‌پوش ایتالیایی در آستانه انتقال به میلان

به نظر می‌رسد که کارهای انتقال الساندرو فلورنزی به میلان نهایی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که طی 48 ساعت آینده کارهای انتقال الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی و ملی پوش به میلان نهایی خواهد شد. البته هنوز دو باشگاه میلان و رم بر سر برخی جزئیات در حال مذاکره با یکدیگر هستند اما اینطور به نظر می آید که مشکلی وجود نداشته باشد و فلورنزی به شکل قرضی راهی روسونری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس ادعای اسکای اسپورتس و اسپورت ایتالیا امروز مذاکرات بیشتری بین دو باشگاه میلان و رم شکل گرفت و دو طرف به توافق با یکدیگر بسیار نزدیک هستند. از طرفی مدیر برنامه مدافع ایتالیایی نیز در حال گفتگو با میلان و رم است و به نظر می‌رسد که مذاکرات فردا کاملاً سرنوشت ساز خواهد بود.

 

 

 

 

گفتنی است الساندرو فلورنزی در دو باشگاه پاری سن ژرمن و والنسیا نیز به شکل قرضی حضور داشت و به نظر می رسد که رم قصد دارد فصل آینده او را به شکل قطعی به فروش برساند تا از جدایی رایگان او در سال 2023 جلوگیری کند. در عین حال میلان به دنبال جذب قرضی این بازیکن به علاوه بند خرید دائم است. هرچند که برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که امکان دارد توافق بین روسونری و رم برای انتقال فلورنزی به شکل دائمی هم باشد.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 آث میلان الساندرو فلورنزی آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 آث میلان الساندرو فلورنزی آ اس رم الساندرو فلورنزی نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد

هوگو اکیتیکه در آلمان می ماند.

طرفداری | قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه، مهاجم 21 ساله پاری سن ژرمن با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد.

با اعلام باشگاه آینتراخت فرانکفورت، بند خرید قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه فعال شد تا این بازیکن به صورت دائمی به این باشگاه آلمانی منتقل شود. قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت پنج ساله و تا تابستان 2029 است. طبق گزارش ها بند خرید قرارداد هوگو اکیتیکه 16 میلیون یورو بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی