Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلخاندرو کامانو، مدیربرنامه لائوتارو مارتینز، یک بار دیگر تاکید کرد که این بازیکن خواهان ماندن در اینتر است.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در قرارداد خود با اینتر بندی 111 میلیون یورویی دارد که به واسطه آن هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت آن، ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد. با این حال به نظر می‌رسد که باشگاه اینتر بعد از جدایی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو اصلا دوست ندارد که یکی دیگر از ستاره های کلیدی خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سمت دیگر شایعات زیادی در رابطه با علاقه چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس به جذب ستاره آرژانتینی وجود دارد که به نظر می رسد تاتنهام مهمترین آنها محسوب می شود. در واقع باشگاه لندنی خطر از دست دادن هری کین را به شدت احساس می‌کند و به همین خاطر به جذب لائوتارو مارتینز ابراز علاقه کرده است.

 

 

 

 

اما اکنون مدیر برنامه ستاره آرژانتینی اینتر به شایعات جدایی این بازیکن واکنش نشان داده و می‌گوید: "لائوتارو می‌خواهد در اینتر بماند. او به پروژه باشگاه اعتماد دارد و می‌خواهد در اینجا چیزهای زیادی را برنده شود. من روز چهارشنبه با سران اینتر دیدار خواهم کرد تا در مورد شرایط قرارداد لائوتارو بحث کنیم. باشگاه‌های لیگ برتری خواهان لائوتارو هستند اما او آماده است که در اینتر بماند."

اینتر میلان نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 لائوتارو مارتینز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 لائوتارو مارتینز لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم