Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در آستانه سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در ارتباط تصویری (وبیناری) با تعدادی از آزادگان این نیرو، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از استقامت و صبوری آزادگان عزیز تجلیل کرد و سالروز ورود آن‌ها به کشور را گرامیداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات دوران اسارت افزود: آزادگان عزیز، قهرمانان واقعی و الگو‌های عملی مقاومت هستند.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده همچنین با صدور پیامی یاد و خاطره حماسه آفرینی‌های آزادگان سرافراز و خانواده‌های معزز ایشان را گرامی داشت.

در متن پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش آمده است:

«بسمه تعالی

دفاع مقدس فصلی بود که دانش آموزان این سرزمین در تکالیف شب شان "بابا خون داد" را مشق کردند و همسران صبوری در سجاده‌های نجابت خود تسبیح اشک گرداندند و سکینه‌های انقلاب حضرت روح‌الله (ره) برای بازگشت عباس‌های به علقمه رفته، کبوتر چشمهایشان را در افق‌های پیش رو پرواز دادند.

دفاع مقدس فصلی بود برای بازخوانی دوباره مردانگی و فرصتی برای سردادن فریاد آزادگی از حنجره سلول‌های انفرادی و بند‌های زندان‌های رژیم بعثی.

اینک در آستانه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به سرزمین مادری خویش ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهیدان گلگون کفن به ویژه آزادگان سرافرازی که در اعلی علیین همنشین یاران شهید خویش شده‌اند، به نمایندگی از کارکنان شریف نهاجا سال‌ها صبوری و پایمردی شما و خانواده‌های مکرم تان را ستوده و از درگاه ایزد منان سعادت و سربلندی تان را مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 26 مرداد بازگشت آزادگان نیروی هوایی ارتش جانبازان و ایثارگران آزادگان سرافراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان