Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:00:08 GMT

ارتش اسرائیل به حال آماده باش در آمد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۷۶۳

ارتش اسرائیل به حال آماده باش در آمد

شبکه 13 تلویزیون اسرئیل با انتشار گزارشی در این رابطه اعلام کرد، ارتش اسرائیل قصد دارد به شکلی معادلات بازدارندگی با گروه‌های فلسطینی مستقر در نوار غزه چه در رابطه با رها سازی بالن‌های آتش زا و چه بعد در مورد  شلیک چند راکت که بعد از ظهر امروز انجام گرفت را ایجاد کند.

شبکه 11 تلویزیون اسرائیل هم به نقل از مسئولین عالی‌رتبه نظامی اسرائیلی خبر داد، اسرائیل قصد دارد با انجام یک واکنش شرایط را به دوره بعد از عملیات نگهبان دیوار (شمشیر قدس) بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار نظامی پایگاه اطلاع رسانی واللا نیوز هم خبر داد، ارتش اسرائیل بیش از یک هزار هدف جدید را در نوار غزه مشخص کرده‌اندکه در صورت نیاز در درگیری بعدی مورد هدف قرار خواهند گرفت.

رسانه‌های فلسطینی هم در شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند از عصر امروز هواپیماهای مختلف اسرائیلی از بالگرد گرفته تا پهپادهای جاسوسی در آسمان غزه در پرواز به سر می‌برند.

به گفته این رسانه‌ها گروه‌های مقاومت فلسطینی هم در پی تهدیدهای رژیم صهیونیستی ، به نیروهای خود در طول مرز غزه با بقیه مناطق فلسطین اشغالی آماده باش داده‌اند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: ارتش اسرائیل نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • گزارش رسانه صهیونیست از فریبی به نام اسکله غزه + فیلم