Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلیا خمر روز دوشنبه در گفت‌وگو  با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رتبه ۹۳۵ کنکور علوم تجربی را بدست آورده ام اظهارداشت: با حمایت‌های خانواده علاوه بر موفقیت‌های درسی، پارسال مقام اول در رده جوانان وزن ۴۵ کیلو استانی و  وزن ۴۵ کیلو در تهران را برای سبک شوتوکان اس کی ای کاراته به دست آوردم.

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست برای انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است ادامه داد: خانواده در موفقیتم نقش بسیار مهمی داشتند و معتقدم آرامش و فراهم کردن محیط خوب از سوی اعضای خانواده برای درس خواندنم سبب این موفقیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر ورزشکار زاهدان تصریح کرد: هدف اصلی من این است که با ادامه تحصیلم بتوانم فردی مفید برای جامعه باشم و کمک کنم جامعه به اهداف والایش برسد.
وی با بیان اینکه علاوه بر توجه به مفهومی خواندن متون درسی فعالیت‌های ورزشی را نیز در کنار درس مورد نظر داشتم تصریح کرد: درس خواندن موجب کسب آرامش می‌شود و به نسل جوان توصیه می‌کنم اگر واقعاً به درس و آینده تان علاقه مند هستید در کسب علم و دانش کوشا باشید؛ تلاش کنید و درس بخوانید.
خمر با بیان اینکه در هیچ کلاس تقویتی و فوق العاده شرکت نکرده است، خاطرنشان کرد:  تمام تحصیلم در یک مدرسه معمولی بوده و سعی داشتم با تکیه بر توان و تلاش خودم به موفقیت برسم. 
وی با بیان اینکه همراهی موثر خانواده و حمایت آنان در کنار اعتماد به نفس درست، مهمترین عامل موفقیت من در آزمون سراسری امسال بود ادامه داد: فکر کردن به رتبه خوب و داشتن هدف یکی از گامهای مهم اولیه در مسیر موفقیت است و دانش‌آموزان باید به توانایی‌های خودشان اعتماد داشته باشند.

این دختر ورزشکار زاهدان تصریح کرد: در کنار خانواده دانش آموزان برای رسیدن به هدفی که برای خود ترسیم کرده اند باید آرامش داشته باشند و از برنامه‌ریزی و مطالعه مفید غفلت نکنند.

وی بیان کرد: حضور در کلاس‌های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت در این آزمون علمی و قبول شدن در رشته‌های دلخواه در دانشگاه نیست بلکه مطالعه منظم، مستمر و هدفمند در کنار آمادگی روحی و ذهنی بالا شرط موفقیت است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان آزمون زاهدان کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آزمون زاهدان سیستان و بلوچستان آزمون زاهدان کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد