Web Analytics Made Easy - Statcounter

روملو لوکاکو از بازگشت به چلسی هیجان زده است. 

روملو لوکاکو در مورد بازگشت به چلسی صحبت کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه چلسی، روملو لوکاکو پس از چندین سال دوری از باشگاه چلسی و تبدیل شدن به یک مهاجم بهتر، تصمیم گرفت که از ایتالیا به انگلیس برگردد تا دوباره در استمفورد بریج شانس خود را امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم بلژیکی مصاحبه ای را با سایت باشگاه چلسی انجام داده است.

از بازگشت خیلی خیلی خوشحالم. اینکه اطراف آدم هایی باشید که چهره هایشان آشناست، خیلی خوب است. بی صبرانه منتظر شروع تمرینات هستم. احساس می کنم حالا کامل تر هستم. (طی این سال ها) تلاش کردم تا در تمام مهارت هایی که یک مهاجم به آنها نیاز دارد، استاد شوم. می خواهم در جزئیات کوچک هم پیشرفت کنم و دائما نقاط قوتم را نیز تقویت کنم. می خواهم به تیم در جهت پیروز شدن کمک کنم و برای مربی و هم تیمی هایم در دسترس باشم. می خواهم از این اطمینان حاصل کنم که آنها در زمین احساس راحتی داشته باشند و بدانند که در هر موقعیتی می توانند به من تکیه کنند. یک رهبر هستم اما یک شخصیت ژله ای نیز محسوب می شوم، کسی که مطمئن می شود همه احساس راحتی و اطمینان داشته باشند. این شیوه رهبری من است. دقیقا همان کاری که در اینتر و در تیم ملی به هنگام کاپیتانی انجام می دهم. 

اینطور نیست که یک بازیکن تازه وارد باشم و از انتظارات موجود خبر نداشته باشم. این لیگ را می شناسم، تعداد زیادی گل در اینجا به ثمر رسانده ام اما خب گذشته، گذشته است و اکنون باید نگاه مان رو به جلو باشد. من نسخه جدیدی از آن بازیکن قبلی هستم. تکامل یافته ام و تیمی که به آن ملحق می شوم تیم بسیار قدرتمندی است، برای همین ما اکنون باید این موضوع را با رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر ثابت کنیم. 

حکیم زیاش را دیدم و مکالمه مختصری با هم داشتیم. همچنین به گروه واتساپ تیم هم اضافه شدم و فعلا منتظرم تا بقیه بازیکنان را ببینم. 

صحبت با توخل؟ حرف های او کاملا واضح بودند، او می خواهد من در تیم حضور داشته باشم و رهبری کنم. باید از تمام توانایی هایم استفاده کنم تا مطمئن شوم تا جای ممکن می توانم به تیم کمک کنم. نقش من در زمین، به برنامه بازی تیم و خواسته سرمربی بستگی دارد. اگر بخواهد به صورت متمرکز در یک نقطه از زمین بازی کنم یا اگر بخواهد به فضای پشت مدافعان حمله کنم، مشکلی ندارم، هر دو کار را می توانم انجام دهم. توخل در هر بازی برنامه متفاوتی دارد و من از این خصوصیت او خیلی خوشم می آید.

دو سال حضور در ایتالیا به من کمک کرد تا بتوانم روی تمام جنبه های بازی یک مهاجم تسلط پیدا کنم و حالا آماده هستم. من از سیستمی که تیم بازی می کند خوشم می آید و بسیار انعطاف پذیر هستم. من می توانم در سیستم دو مهاجمه یا تک مهاجمه بازی کنم؛ به سیستم موجود در باشگاه عادت کرده ام. من در مورد جاه طلبی های فردی صحبت نمی کنم، اما آنها با جاه طلبی های کل مجموعه باشگاه تلفیق می شوند. برای همین به چلسی برگشتم، تیمی که می خواهد همچنان پیروز شود، به عنوان یک باشگاه رشد کند و در انگلیس و اروپا سلطه داشته باشد. 

رابطه ام با دروگبا؟ رابطه ما برای من یک دنیا ارزش دارد. اینطور نیست که ماهی یکبار صحبت کنیم، من هر چند روز یکبار با این مرد صحبت می کنم! ما یک چت روم داریم بنابراین دائما با هم در ارتباطیم. او همیشه هنگام تمرین مرا زیر نظر داشت و به من می گفت که چگونه پیشرفت کنم و چه کار کنم. بله، دیدیه در آمدن من به چلسی نقش داشت. 

هاورتس؟ وقتی که در لیگ اروپا مقابل هم بازی کردیم (دیدار اینتر و بایرلورکوزن) به او گفتم به چلسی برود! 

 رابطه من با هواداران؟ بسیار برایم باارزش است. برای من این دوباره در کنار هم بودن یک دنیا ارزش خواهد داشت؛ همان چیزی که من از 10 سالگی می خواستم: بازی در استمفورد بریج و کسب جام همراه با باشگاه. نهایت توانم را انجام خواهم داد. امیدوارم بتوانیم همچنان جام کسب کنیم. من کار خودم را در زمین انجام خواهم داد. نمی خواهم زیاد صحبت کنم اما شما قرار است ببینید که چه کارهایی در زمین از من برمی آید. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با رضا جباری: علی کریمی می توانست جزو سه بازیکن برتر دنیا باشد؛ معیارم مدال بود نام هادی ساعی را می نوشتم صحبت‌ های عجیب آلکنو درباره بازی والیبال ایران و لهستان پشت پرده سانسور حرف های نمایندگان مجلس علیه گزینه ورزش! فریاد "مسی، مسی" هواداران بارسلونا در دقیقه 10 مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ / فیلم مسوت اوزیل بعد از 18 ماه موفق به گلزنی شد؛ اولین گل با پیراهن فنرباحچه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد

مدافع بلند قامت تیم ملی هلند، بر حسب شرایط فعلی، به کارش در آنفیلد ادامه خواهد داد. 

در حالی که گزارش‌هایی از علاقه بایرن مونیخ به ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول حکایت دارند، او از تمدید قراردادش با قرمزها صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این مدافع هلندی اخیراً به تیم غول‌پیکر فوتبال آلمان، بایرن مونیخ، که به دنبال بازسازی خود بعدِ از دست دادن قهرمانی بوندس‌لیگا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۳ است، لینک شده. فن دایک در صحبت با رسانه‌ها، به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم چیزی برای بحث کردن وجود ندارد چون خبری نیست. به گمانم، باشگاه خیلی درگیر این است که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد و این تمرکز اصلی است. همان‌طور که قبلا گفتم، من از حضور در اینجا خیلی خوشحالم، باشگاه را دوست دارم و شما هم می‌توانید این را ببینید. این باشگاه بخش بزرگی از زندگی من است، و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. حالا تمرکز روی دو بازی آخر است و سپس باشگاه روی این‌که چه کسی سرمربی جدید خواهد شد، تمرکز می‌کند و یک دوره انتقال بزرگ هم وجود خواهد داشت که من بخشی از آن هستم.

به نظر می‌رسد با توجه به این‌که لیورپول در حال گذر از کلوپ به سوی آرنه اسلوت است، رفتن فن دایک از جمع قرمزپوشان در تابستان پیش رو بسیار بعید است. با این حال، اگر او قرارداد جدیدی در آنفیلد امضا نکند، در سال 2025 می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو