Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر علی قمشی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ۱۸ ماه درگیر بیماری هستیم و مثل سایر نقاط کشور با تعداد زیادی مریض مواجه ایم اما با این وجود کادر پرستاری و پزشکان شبانه روز پای کار هستند.

وی افزود: برای اینکه بیماری را به خوبی مدیریت کنیم تلاش شده تا بیمارانی که حال عمومی بهتری دارند به صورت سرپایی درمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کمبود پرستار داریم ولی این کمبود به شکلی نیست که شرایط بحرانی باشد و از این لحاظ دچار مشکل شویم.

وی افزود: لازم است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و از جمله ماسک زدن را جدی بگیرند تا عملا مجبور نشویم در شرایط بحرانی قرار بگیریم.

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

عادی انگاری و کاهش سطح حساسیت مردم نسبت به همه گیری کرونا به عنوان یک آفت از عوامل اصلی و موثر در موج جدید شیوع ویروس است.

اکنون بیش از ۵۰ درصد موارد بیماری در استان خوزستان ناشی از نشست های خانگی است. تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی دزفول خوزستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی دزفول ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی دزفول خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»