Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، نسبت به بی‌احتیاطی و عادی انگاری تعدادی از شهروندان هرسینی هشدار داد و اظهار داشت: جولان بی‌احتیاط‌ها و عادی‌انگارها باعث نگرانی شهروندان و شکننده‌تر شدن اوضاع خواهد شد.

وی ادامه داد: تعطیلات‌ پیش‌رو فرصتی برای برگزاری مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و تجمع در فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هرسین متذکر شد: شهروندان در صورت نیاز به تامین مایحتاج خانواده یک نفر را بهعنوان مسئول خرید انتخاب کنید و از خروج سایر افراد جلوگیری شود.

وی ضمن تقدیر از صاحبان مجالس ترحیمی که مراسمات خود را به‌صورت محدود برگزار کردند از سایرین نیز درخواست کرد، مجالس فاتحه‌خوانی خود را با رعایت پروتکل‌ها برگزار کنند و باعث نگرانی شهروندان نشوند.

کنجوریان خطاب به اصنافی که مجاز به فعالیت هستند، گفت: باید ضمن تنظیم میزان جمعیت ورودی به محل کسب خود افراد بدون ماسک را نسبت به استفاده از ماسک ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: مسؤولان هیأت‌های عزاداری باید مسؤول اجرا و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک در هیأت‌های خود باشند.

کنجوریان در پایان، همراهی و همکاری مردم با مسؤولان و کادر درمان زا مهمترین عامل کنترل و غلبه بر کرونا دانست و افزود: باید همه در کنار همدیگر برای ریشه‌کنی این ویروس منحوس تلاش کنیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بی احتیاطی فرماندار هرسین فارس تعطیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»