Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@14:45:26 GMT

ماجرای پولدار شدن یک مرد با خرید یخچال دست دوم!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۸۴۷۹

ماجرای پولدار شدن یک مرد با خرید یخچال دست دوم!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    ماجرای «واکسن ضد عاشورا» در اردوگاه بعثی چه بود؟   «دروغ بزرگ» درباره افغانستان فاش شد   خصوصیات گوشی A۰۳s سامسونگ فاش شد   با کاروان کربلا از مدینه تا شام / روز هشتم محرم   احتمال برخورد سیارک بنو با کره زمین!   روایت دیده نشده از سردار سلیمانی از شکست آمریکا در افغانستان   طنز؛ خِشانَت (خشونت) در بازی‌های رایانه‌ای کودکان + فیلم   پلیس راهنمایی و رانندگی طالبان در اولین روز کاری + فیلم   زن زندگی، مرد زندگی چه زمانی پخش می‌شود؟   تصمیم جالب آستان قدس رضوی برای تغییر خدمات   تصویری شگفت انگیز از دهانه‌های روی مریخ   تغییرات طالبان نسبت به ۲۰ سال قبل از زبان خبرنگار افغانستان + فیلم   ماجرای پولدار شدن یک مرد با خرید یخچال دست دوم

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد مخبر محرم شب های محرم افغانستان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هشتم محرم بعثی ها اسرای ایرانی دفاع مقدس گوشی سامسونگ وقایع هشتم محرم سیارک سردار سلیمانی بازی های رایانه ای طالبان سریال آستان قدس رضوی مریخ طالبان پولدار شدن تابناک جوان محمد مخبر محرم شب های محرم افغانستان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هشتم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت برای حفظ منافع ملی ایالات متحده، تعامل با حکومت طالبان ضروری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت برای حمایت از «مردم افغانستان و منافع ملی ایالات متحده»، تعامل با حکومت طالبان ضروری است.

وی افزود تعامل این کشور با حکومت طالبان زمینه مبارزه با تروریسم را فراهم می‌کند و مسائل حقوق بشری در افغانستان نیز در دستور کار واشنگتن است.

پیش از این نیز «کارن دکر» کاردار سفارت آمریکا برای افغانستان در گفتگو با «د نیو هیومنیترین» گفته بود واشنگتن در شرایطی قرار دارد که باید از طرفی سیاست عدم به رسمیت‌شناختن طالبان را دنبال کند و از جانب دیگر در پی تعامل عملی با کابل باشد.

شورای امنیت قطعنامه سازوکار تعامل با طالبان را تصویب کردسازمان ملل: حضور زنان در دولت افغانستان شرط تعامل با طالبان استروزنامه آمریکایی: «بایدن» در برابر درخواست‌ها برای تعامل با طالبان مقاومت می‌کند

جامعه اطلاعاتی آمریکا نیز پیش‌تر در ارزیابی سالانه خود از تهدیدات علیه این کشور اعلام کرده بود  قدرت و تعامل بین‌المللی حکومت طالبان افزایش یافته است.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفته بود کشورهای جهان براساس منافعی که دارند با طالبان در تعامل هستند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است