Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل کوهپایه زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واکسن ایرانی با موفقیت در حال طی کردن مراحل تست انسانی خود است. 

پایان مرحله دوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس 
کوهپایه زاده تاکید کرد: واکسن رازی کوو پارس مرحله دوم کارازمایی بالینی خود را به پایان رساند. نتایج فاز دوم تست انسانی بسیار امیدوارکننده است و اثربخشی و کمبود عوارض این واکسن بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد داوطلبان مرحله دوم تست انسانی را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در ۲ گروه ۲۵۰ نفر وارد این طرح مطالعاتی شدند.

فاز سوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس به زودی آغاز می شود 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: فاز سوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس بعد از تایید سازمان غذا و دارو به زودی آغاز خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد این مرحله با حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار داوطلب اوایل شهریور ماه آغاز شود.

کوهپایه زاده همچنین گفت: امید است نتایج موفقیت آمیز مرحله سوم تست انسانی واکسن رازی کوو پارس تا اوایل مهرماه مشخص شود تا از دغدغه مردم بکاهد.

به گزارش ایرنا، واکسن رازی کووپارس نخستین واکسن تزریقی - استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا است که مطابق با دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت و سخت ترین پروتکل های داخلی درحال ساخت است. مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این واکسن از روش پروتئینی نوترکیب برای تولید آن استفاده کرده است.

فاز اول کارآزمایی این واکسن اسفند ۱۳۹۹ با ۱۳۳ داوطلب اجرا و در این مرحله دز موثر واکسن مشخص شد. فاز دوم  خرداد ۱۴۰۰ با حضور ۵۰۰ نفر انجام شد که براساس آنالیز تیم کارآزمایی بالینی، نتایج آن رضایت بخش است.

برچسب‌ها موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن رازی کوو پارس واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن رازی کوو پارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی طرح واکسیناسیون کرونا واکسن رازی کوو پارس واکسن کرونا تست انسانی واکسن رازی کوو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج