Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  چند رسانه اماراتی از جمله «الاتحاد» گزارش دادند که احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس با باشگاه شباب‌الاهلی امارات قرارداد بسته است.

با این حال محمد حمدون، مدیر باشگاه شباب‌الاهلی در گفت‌وگو با «دبی اسپورت» درخصوص آخرین وضعیت خریدهای جدید این باشگاه و نیز جذب یک بازیکن ایرانی اظهار داشت: ما در حال مذاکره با بازیکنان خود برای رسیدن به توافق نهایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام گزینه های زیادی مطرح می‌شود، اما بهتر است فعلاً به نام هیچ بازیکنی اشاره نکنیم. در حال از دست دادن زمان هستیم و باید تلاش کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن قراردادهای جدید را نهایی کنیم. فکر می کنم در دو روز آینده وضعیت مذاکرات مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از این بازیکنان مورد نظر، گزینه ایرانی است یا خیر، گفت: بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم. چون ممکن است در آخرین مقطع شرایط تغییر کند. موارد زیادی بوده که یک بازیکن در آستانه توافق نهایی بوده، اما در نهایت شرایط تغییر کرده است و به همین دلیل فعلا به نام هیچ بازیکنی اشاره نمی‌کنیم.

نوراللهی در روزهای گذشته به تماس‌های مدیران پرسپولیس پاسخ نداده و همین موضوع، ابهامات را درباره سرنوشت این بازیکن افزایش داده است.

هافبک پرسپولیس نیز اصلا به این خبرها واکنش نداده و سکوتی عجیب را ترجیح داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد