Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:04:09 GMT

هشدار سازمان آرامستان بابل در پی افزایش فوتی کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۸۸۱۰

هشدار سازمان آرامستان بابل در پی افزایش فوتی کرونایی

به گزارش ایرنا؛ بنا بر آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از ابتدای مرداد ماه تاکنون بیش از یکصد و ۱۲ نفر براثر ویروس کرونا در این شهرستان جان خود را از دست داده اند و خدمت رسانی سازمان آرامستان های شهرداری بابل به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

سازمان آرامستان بابل با صدور اطلاعیه ای ضمن هشدار به شهروندان بابلی اعلام کرد آمار فوتی های کرونایی در این روزها به روزهای سیاه اسفند ۹۸ نزدیک شده است و تا پایان مرداد این آمار پیشی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است کاهش سن فوتی های کرونایی و فوتی های خانوادگی براثر کرونا یکی از ویژگی های بارز موج پنجم کرونا محسوب می شود.

در این اطلاعیه آمده است هرچند خدمت رسانی به خانواده ها و انجام مسائل شرعی درگذشتگان به صورت دقیق انجام می شود اما روزهای سختی را در حال سپری هستیم.

در این اطلاعیه از خانواده ها خواسته شد تحت هیچ شرایطی در فضاهای سربسته و تجمعی حضور نیابند و شهروندان برای قطع زنجیره ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

در حال حاضر بنا بر آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی بابل ۶۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی بابل بستری می باشند که این آمار نشان می دهد طی روزهای آینده آمار فوتی های کرونایی در بابل بالا باشد.

از روز گذشته همزمان با آغاز تعطیلات کرونایی ورودی های شهر بابل به روی مسافران بسته شد و از صبح تاکنون در دو مرحله فرماندار بابل و معاونانش از روند کنترل ورودی های شهر بابل بازدید می کنند.

پیش از این رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از مدیران استانی و شهرستانی خواسته بود تا به علت کنترل ویروس جهش یافته دلتا ورودی های شهر بابل را به روی مسافران ببندند و بر روند تعطیلی بازار نظارت دقیق صورت گیرد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۴ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بابل بستری شدند و آمار کل بستری کرونایی این شهرستان یک هزار و ۲۱۶ نفر می باشد.

برچسب‌ها مازندران بابل واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران بابل واکسن کرونا مازندران بابل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند. - اخبار اجتماعی -

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته 300 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: در سال جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم‌ و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.

وی افزود: از هشتم فروردین‌ تا پنجم اردیبهشت ماه 1403 تعداد 53 نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

خطر مسمومیت مرگبار با مصرف قارچ‌های خودرو

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد 14 نفر بستری و 39 نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد 3برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (16 نفر)، لرستان (12 نفر) و کرمانشاه (10 نفر) رخ داده است.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی