Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@03:49:49 GMT

خرید برگ سبز چای از چایکاران 23 درصد افزایش پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۸۸۵۶

خرید برگ سبز چای از چایکاران 23 درصد افزایش پیدا کرد

رئیس سازمان چای کشور از رشد ۲۳ درصدی خرید برگ سبز چای از چایکاران شمال کشور خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، حبیب جهانساز گفت: ۱۰۲ هزار تن برگ سبز چای از چایکاران مازندرانی و گیلانی خریداری شده است.

وی افزود: از ۱۰۲ هزار تن برگ سبز چای خریداری شده امسال از چایکاران استان‌های مازندران و گیلان، ۵۵ درصد برگ سبز درجه یک و ۴۵ درصد برگ سبز درجه دو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه قیمت مجموع برگ سبز خریداری شده از کشاورزان شمال ۵۹۵ میلیارد تومان بوده است، افزود: ۴۳۸ میلیارد تومان معادل ۸۰ درصد مطالبات تاکنون به کشاورزان پرداخت شده است.

جهانساز افزود: بقیه مطالبات چایکاران به تدریج به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه ۲۲ هزار تن چای خشک از برگ سبز خریداری شده تولید شد، گفت: میزان تولید چای در شمال در مقایسه با پارسال ۲۳ درصد افزایش داشته است.

 

جهانساز افزایش تولید چای را مربوط به شرایط مناسب آب و هوایی ذکر کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت، ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای از کشاورزان شمال خریداری شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تسهیلات سرمایه در گردش چایکاران مطالبات چایکاران وزارت جهاد کشاورزی برداشت تابستانه چای برگ سبز چای خریداری شده هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به برداشت گندم در مزارع استان با مشارکت ۳۲۰ کمباین گفت: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن محصول گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده است. - اخبار استانها -

رضا تنگستانی مکان در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به استقرار مراکز خرید گندم در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: امسال 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت که با توجه به وضعیت بارش باران پیش بینی می‌شود حدود 40 هزار تن گندم برداشت و خریداری شود.

وی افزود: نرخ خرید تضمینی گندم معمولی هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان و گندم دوروم  18 هزار تومان تعیین شده است.

 تنگستانی مکان گفت: تا به امروز حدود 28 هزار و 400 تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر اضافه کرد: محصول گندم آبی در استان بوشهر با بکارگیری 320 دستگاه کمباین در حال برداشت است.

وی با بیان اینکه خرید گندم توسط 13 مرکز خرید صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی شامل 2 مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، 3 مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و 8 مرکز مباشر تعاون روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران