Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:43:00 GMT

کاهش ۸۵ درصدی ترافیک تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۹۰۴۶

کاهش ۸۵ درصدی ترافیک تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای بیماران اظهار کرد: قبل از فرا رسیدن ماه محرم هماهنگی‌های زیاد و جلسات مختلف و متعددی در خصوص کمک‌های ترافیکی به هیئات مذهبی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمیدی گفت: بر همین اساس و تصمیماتی که صورت گرفت قرار بر این شد که انجام مراسمات در فضای باز صورت بگیرد و پلیس بخشی از شبکه معابر را در اختیار این عزیزان قرار دهیم چرا که نسبت به سنوات قبل و کرونا شرایط متفاوتی را داشتیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: جلساتی که برگزار گردید خیلی به ما کمک کرد تا نظم خاصی را در این شب‌ها داشته باشیم و چون برخی از این عزاداری‌ها شب‌ها و بعضی روزها صورت می‌گرفت با کمک و همکاری شبانه روز همکاران بنده و اقداماتی چون چینش مرتب و منظم پارکینگ‌ها، هدایت عزاداران به مسیرهایی که می‌بایست حرکت کنند و ارتقا ایمنی و تردد این عزیزان کمک کرد که این مراسمات به نحو احسن برگزار گردد و ادامه یابد و یک عزاداری خوب منظم و باکیفیتی را شاهد بودیم.

وی در خصوص تأثیر گذاری تعطیلات بر ترافیک پایتخت گفت: کاملاً این تعطیلی‌ها بر ترافیک تا ثاثیرگذار بود و روز گذشته که روز اول تعطیلات بود ترافیک را کاملاً رصد کردیم و نزدیک به ۸۵ درصد ترافیک نسبت به روزهای مشابه خود کاهش داشت و شهر کاملاً خلوت بود.

او بیان داشت: ما کاملاً این پیش بینی را داشته و طرح ترافیک را برداشتیم تا فشاری بر ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها و مترو نداشته باشیم و آن تراکمی که در اتوبوس‌ها و مترو بود از بین برود و مجموعه این تمهیدات و تصمیم گیریها در این ایام ترددها را کاهش داده و امیدواریم که این کاهش موجب پیشگری و جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس گردد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد مخبر محرم شب های محرم افغانستان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هشتم محرم پلیس راهور ترافیک تهران کاهش ترافیک تعطیلی کرونایی محمد مخبر محرم شب های محرم افغانستان کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان شب هشتم محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر

احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه مهاجرت پرندگان مهاجر هرساله از اوایل بهمن‌ماه آغاز می‌شود گفت : در استان کرمانشاه ۲۲ سایت در بحث سرشماری پرندگان مهاجر فعال هستند، تالاب هشیلان، سراب نیلوفر، رودخانه‌های سطح استان و آب ذخیره شده پشت سدها، محل‌هایی هستند که پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی با توجه به مسیر حرکتشان مدتی در این محل‌ها توقف دارند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه عنوان کرد: در اواخر سال گذشته متأسفانه از لحاظ مهاجرت پرندگان وضعیت مناسبی نداشتیم، اما با توجه به بارش‌های بهاری که در این دو ماه گذشته در استان استان کرمانشاه شاهد بودیم، شرایط زیستگاهی برای آبزیان بسیاری بهبود یافته و تمام سراب‌ها و تالاب‌های استان پر آب بوده و حتی سرریز کرده است. 

جلیلیان اذعان کرد: وجود پرندگان مهاجر در استان در راستای کنترل آفات و امراض بسیار تأثیرگذار هستند و از این نظر این موضوع حائز اهمیت است؛ اما در سرشماری که با شروع سال جدید در ۲۲ سایت استان صورت گرفت، متأسفانه نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد کاهش حضور پرندگان مهاجر را داشتیم. 

وی خاطرنشان کرد: در قسمت معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استان کرمانشاه جزو استان‌های ساحلی نیست، اما به دلیل وجود برخی از تالاب‌های مهم استان کرمانشاه که محل زیست پرندگان مهاجر و بومی هستند در راستای چرخه زیستگاهی پرندگان جزو مهم‌ترین استان‌های کشور هستیم. 

جلیلیان تأکید کرد: همکاران ما در سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه به صورت شبانه‌روز در سایت‌ها برای جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز پرندگان مستقر بوده و در حال حفاظت از حیات وحش غنی استان کرمانشاه هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور