Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@20:07:15 GMT

ادامه آتش سوزی در کشور‌های منطقه مدیترانه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۹۱۰۰

مقامات اسپانیا برای مقابله با آتش سوزی حدود هزار نفر را از خانه‌های خود خارج کردند. آتش سوزی در اسپانیا تاکنون ۱۲ هزار هکتار مناطق جنگلی را نابود کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در پایتخت یونان دو کانون جدید آتش سوزی ایجاد شده است. در پی این حادثه چندین روستا تخلیه شد.
صد‌ها آتش نشان برای مقابله با آتش سوزی جنگلی به یکی از مناطق جنوب فرانسه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ادامه آتش سوزی در شهر ماناوگات در جنوب ترکیه مناطقی گسترده‌ای از جنگل درآتش سوخت، بسیاری از خانه‌ها هم ویران شد. در فلسطین اشغالی هم آتش سوزی در اراضی جنگلی خارج از بیت المقدس ادامه دارد.
در کشور آفریقایی مغرب بیش از ۷۰۰ هکتار جنگل در آتش سوخت.
اما در سیبری بر اثر آتش سوزی شدید در منطقه یاکوتیا، ده‌ها تن از ساکنان روستا‌های منطقه خانه‌های خود را از دست دادند. برچسب ها: آتش سوزی ، مدیترانه ، اسپانیا ، جنوب فرانسه ، استرالیا ، ترکیه ، حریق

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتش سوزی مدیترانه اسپانیا جنوب فرانسه استرالیا ترکیه حریق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود