Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:30:56 GMT

نمایش فیلم گورکن در چیچستر انگلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۹۲۲۹

نمایش فیلم گورکن در چیچستر انگلستان

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی گورکن به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، به عنوان تنها نماینده سینمای ایران، امروز ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد) و جمعه ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد) در دو نوبت در بخش رقابتی سینمای جهانِ بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چیچستر انگلستان به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نظم نوین» (برنده شیر نقره‌ای جایزه بزرگ هیأت داوران ونیز ۲۰۲۰)، «تکه‌های یک زن» (نامزد شیر طلایی ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار و گلدن گلوب ۲۰۲۱)، «مردی که پوستش را فروخت» (برگزیده ونیز ۲۰۲۰ و نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی ۲۰۲۱)، «ما اینجا هستیم» (منتخب کن ۲۰۲۰) و «سُعاد» (منتخب کن ۲۰۲۰ و برگزیده ترایبکا ۲۰۲۱) از جمله آثار شاخص در بخش سینمای جهان این جشنواره محسوب می‌شوند.

فیلم سینمایی گورکن هفته آینده نیز در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلمسازان جدید میدلبری آمریکا و پانزدهمین جشنواره فیلم پنج دریاچه آلمان نیز به نمایش درخواهد آمد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم چیچستر از تاریخ ۱۲ تا ۲۸ آگوست ۲۰۲۱ (۲۱ مرداد تا ۶ شهریور ۱۴۰۰) به‌صورت حضوری در شهر چیچستر انگلستان برگزار خواهد شد.

گورکن به‌تازگی در ایران در پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو بصورت آنلاین به نمایش درآمده و مخاطبان خارج از کشور نیز می‌توانند آن را با زیرنویس انگلیسی در پلتفرم تلویکا تماشا کنند.

گورکن روایت زنی به‌ نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایشاست که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برچسب‌ها سینمای ایران در جهان انگلستان ویشکا آسایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران در جهان انگلستان ویشکا آسایش سینمای ایران در جهان انگلستان ویشکا آسایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت ماه، گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقاء سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد. 

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان سینما آزاد است.

دیگر خبرها

  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • «هفت» دوباره روی آنتن