Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، تحلیل‌گران معتقدند بازار دوز سوم واکسن کرونا می‌تواند میلیاردها دلار درآمد اضافی برای فایزر / ‏بایون‌تک‬ و مدرنا به همراه بیاورد و درآمد آن هم‌ردیف درآمد سالانه ۶ میلیارد دلاری واکسن آنفلوآنزا شود.

فایزر و شریک آلمانی آن، بایون‌تک و مدرنا، روی هم رفته ۶۰ میلیارد دلار از فروش واکسن‌های خود در ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ درآمد کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافقات کنونی شامل ۲ دوز اولیه واکسن و توافقاتی چندین میلیارد دلاری برای واکسن‌ های دوز سوم برای کشورهای ثروتمند می‌باشد.

در آینده طبق تخمین کارشناسان درآمد فایزر / ‏بایون‌تک‬ و مدرنا در سال ۲۰۲۳ از فروش واکسن دوز سوم (بوستر) به ترتیب به ۶.۶ میلیارد دلار و ۷.۶ میلیارد دلار خواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود با ورود رقبا به این بازار درآمد سالانه این بازار به ۵ میلیارد دلار برسد.

سازندگان واکسن‌ها می‌گویند شواهدی که نشان می‌دهد سطح آنتی‌ بادی افراد واکسن زده بعد از ۶ ماه کاهش می‌یابد و افزایش نرخ شیوع کرونا در کشورها به علت گونه دلتا، نیاز به دوز سوم واکسن کرونا را بالا برده است.

فایزر که پیش از این هر دوز واکسن خود را به دولت آمریکا ۱۹.۵ دلار و به اتحادیه اروپا ۱۹.۵ یورو می‌فروخت در قراردادهای جدید خود این مبلغ را ۲۴ درصد بالا برده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فایزر مدرنا واکسن کرونا واکسن آنفلوآنزا آنتی بادی میلیارد دلار دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟

امروز نرخ دلار در محدوده چهارراه استانبول و منوچهری تهران در ادامه روند نزولی روزهای گذشته به دامنه ۵۰ هزار تومان برگشت؛ دلالان می‌گویند روند دلار همچنان کاهشی خواهد بود و حتی ریزش،تا چند کانال پایین‌تر هم دور از انتظار نیست.

دریافت 16 MB

                                          

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟