Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:12:40 GMT

آنچلوتی خواهان بازگشت رونالدو به رئال

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۹۵۸۸

آنچلوتی خواهان بازگشت رونالدو به رئال

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید می‌خواهد یک بار دیگر با فوق‌ستاره پیشین این تیم کار کند.

به گزارش مشرق، در حالی که لیونل مسی به تازگی بارسلونا و لالیگا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، حالا خبر می‌رسد که ممکن است کریستیانو رونالدو به رئال مادرید و سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا بازگردد. برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» در شبکه مگای اسپانیا مدعی شد؛ کارلو آنچلوتی می‌خواهد برنده پنج توپ طلا را به جمع سفیدپوشان مادریدی برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدوی ۳۶ ساله که فصل گذشته ۳۶ گل در تمامی رقابت‌ها برای یوونتوس به ثمر رساند، در حالی وارد سال پایانی قراردادش با این باشگاه ایتالیایی شده که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال جدایی وی از جمع راه‌راه پوشان تورین در این تابستان مطرح شده است. آنچلوتی اعتقاد زیادی به این فوق‌ستاره پرتغالی دارد و پیش از این هر بار که درباره او صحبت کرده، ضمن تحسین کریس، از وی به‌عنوان یک بازیکن فوق‌ حرفه‌ای یاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

بی توجهی آلگری به عصبانیت رونالدو

پیش از این روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شده بود که ماسیمیلیانو آلگری که اخیراً جانشین آندره‌آ پیرلو شده و بار دیگر هدایت یوونتوس را برعهده گرفته است، به رونالدو گفته این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی بانوی پیر صد درصد تضمین شده نیست و به دلایل تاکتیکی ممکن است نیمکت‌نشین شود. این بدین معناست که آلگری قصد دارد از سیستم چرخشی در خط حمله‌اش استفاده کند.

کریستیانو رونالدو اخیراً با آرای هواداران یوونتوس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ معرفی شد و با ۲۹ گل زده عنوان بهترین گلزن فصل اخیر سری A  ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او تاکنون در ۱۳۳ بازی برای یوونتوس به میدان رفته و ۱۰۱ گل به ثمر رسانده است.

برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

گفته می‌شود یوونتوس در صورت دریافت پیشنهادی ۲۹ میلیون یورویی با جدایی فوق‌ستاره پرتغالی خود موافقت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان یوونتوس رئال مادرید کارلو آنچلوتی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا