Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی امروز، ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تصمیم نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، عدم تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در مراحل قبل و اعلام نیاز حوزه سلامت، برای این دوره از آزمون مرحله تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحله تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از روز یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز شده است و امروز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد. شرکت در تکمیل ظرفیت تنها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir صورت خواهد پذیرفت.

شرایط شرکت مرحله تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی شامل دارا بودن مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز و ارائه گواهی اتمام تعهدات خدمت ضریب K است.

رشته‌های مورد نیاز رشته‌های فوق تخصصی جراحی قفسه صدری، جراحی قلب و عروق، جراحی کودکان و جراحی عروق است.

نحوه شرکت این گروه از متقاضیان در مراحل پذیرش آزمون مذکور متعاقباً به افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش، مشمول کلیه مقررات آموزشی آزمون مذکور شناخته خواهد شد.

گفتنی است؛ سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته‌های فوق تخصصی بالینی پزشکی پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ به صورت تمام الکترونیک برگزار شد. در این آزمون ۵۶۷ نفر ثبت‌نام کرده بودند که ۴۸۷ نفر در آزمون شرکت کردند. پس از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی برای داوطلبان دارای حدنصاب، در ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی دستیاری تخصصی پزشکی تکمیل ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل

ایسنا/مازندران رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی از برگزاری هفتمین دوره این اشکواره نیمه نخست شهریورماه سال جاری به میزبانی شهرستان آمل خبر داد.

حسین جوادی در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا گفت، هفتمین دوره این اشکواره در شش بخش «رسانه، تئاترخیابانی، عکس، شعر و داستان کوتاه و بخش کودک و نوجوان» در بازه زمانی روزهای یکم تا ۱۵ شهریور برگزارمی‌شود.

وی افزود: در بخش نوجوان اشکواره فرهنگی هنری حسینی در چهار بخش سرود گروهی، قصه گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره گویی و روایت گری برگزار خواهد شد.

جوادی اضافه کرد، برای هم افزایی بیشتر برای برگزاری هفتمین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی، جلسه‌ای مدیران اجرایی و دبیران اشکواره در دبیرخانه این اشکواره در آمل برگزار شد.

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی، با بیان اینکه امسال برای نخستین بار رویکرد این اشکواره با محوریت شهدای راه قدس خواهد بود، تصریح کرد: با تاکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین (ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان نیز پرداخته شود.

جوادی، همچنین به استقبال بالای علاقمندان استان‌های مختلف و حتی خارج از کشور به ۶ دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی در شهرستان آمل اشاره و ابراز امیداوری کرد: خوشبختانه در ۶ دوره برگزاری اشکواره، اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این کار فرهنگی بودیم و این باعث می‌شود تلاشمان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، در ششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی طی روزهای ۱۶ تا ۲۸ شهریور در شهرستان آمل برگزار شد.

برای ششمین دوره این اشکواره، حدود ۱۳۰۰ هنرمند و فعال فرهنگی از کشورهای ایران، ترکیه، سوریه، افغانستان و عراق با حدود ۳۳۰۰ اثر در ۶ بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، کودک و نوجوان و داستان با موضوع امام حسین(ع) و مدافعان حرم به دبیرخانه این اشکواره در شهرستان آمل ارسال کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حقوق دستیار دندانپزشک
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل