Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هشتمین مرحله طرح مواسات فرماندهی انتظامی کرمان با حضور فرمانده انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان و جمعی از پرسنل  صبح امروز در محل صبحگاه مشترک این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.
 فرمانده انتظامی استان کرمان در این آیین گفت: مواد غذایی اهدایی در طرح مواسات شامل آرد، روغن و ارزاق مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده از شرایط شیوع کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری ادامه داد: این اقلام بین خانواده هایی که به دلیل شرایط شیوع کرونا دچار مشکلات معیشتی هستند توزیع می شود.

وی ارزش ریالی کالاهای تهیه شده در طرح مواسات فرماندهی انتظامی استان کرمان را بالغ بر چهار میلیارد ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پرسنل خدوم انتظامی این استان علاوه بر اجرای مصوبات ستاد کرونا و اعمال محدودیت های کرونایی در مرزهای ورودی و خروجی این استان، به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای اجرای طرح مواسات و احسان امروز هشتمین مرحله را اجرا کردند.

سردار ناظری افزود: در هفت مرحله قبل اجرای طرح مواسات پرسنل انتظامی استان کرمان بیش از هشت میلیارد تومان ارزش ریالی کمک های پرسنل انتظامی استان کرمان در طرح مواسات بوده است.

وی اظهار داشت: هشتمین مرحله طرح مواسات فرماندهی انتطامی به همت پرسنل فرماندهی انتظامی کرمان و جیرفت به مرحله اجرا در آمد.

وی از همیاری و همراهی در موکب شهدا به عنوان دیگر اقدام پرسنل انتظامی استان کرمان نام برد و از این افراد تقدیر کرد.

رئیس عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: نیروی انتظامی جزو اولین ارگان هایی است که به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در طرح احسان و مواسات شرکت کرده است.

حجت الاسلام موسی نورس اظهار داشت: علاوه بر برگزاری مراسم مذهبی و دینی و ایجاد امنیت پایدار در استان کرمان نیروی انتظامی در کنار مردم طرح مواسات و همدلی را نیز اجرا می کنند.
وی اظهار داشت: خداوند انسان را امر به عدل و احسان می کند و بندگان شایسته خدا از رزق و روزی خود انفاق می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: با اینکه جامعه گرفتار ویروس کرونا است باز هم افراد خیراندیش همنوعان نیازمند خود را  فراموش نکرده اند.

وی با اشاره به اجرای چندین مرحله طرح مواسات از فرمانده انتظامی استان کرمان و پرسنل خدوم این فرماندهی تقدیر کرد.
حجت الاسلام نورس بیان کرد: امروز ما علاوه بر همراهی در معیشت در موکب الشهدای ناجا برای اربعین کمک های خوبی را شاهد هستیم.

برچسب‌ها کرمان جیرفت همدلی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان جیرفت همدلی کرمان جیرفت همدلی انتظامی فرماندهی انتظامی استان کرمان فرمانده انتظامی طرح مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ