Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین استقلال خوزستان اعتقاد دارد انتخاب حمید سجادی برای وزارت ورزش نقطه عطفی در مدیریت کلان ورزش کشور خواهد بود. - اخبار ورزشی -

محمد رحیمی مدیرعامل پیشین استقلال خوزستان و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیشنهاد حضور حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به نوبه خود به‌عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ ورزش کشور از رئیس جمهور بابت این انتخاب ارزنده تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رئیسی پیش از انتخابات ریاست جمهوری در صحبت‌هایش از انتخاب یک فرد جوان، کارآمد، انقلابی و مهمتر از تمام این فاکتورها ورزشی بودن وزیر آینده ورزش و جوانان خبر داده بود که با انتخاب سجادی به‌عنوان مرد بزرگ‌ و خاک خورده ورزش، به نحو شایسته به این وعده خود جامه عمل پوشاند.

وی ادامه داد: حضور سجادی را نقطه عطفی در مدیریت کلان ورزش می‌دانم و قطعاً با شناختی که از او و برنامه‌های راهبردی‌اش سراغ دارم، نیاز واقعی و فوری جامعه ورزش کشور را در بخش‌های ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، ورزش همگانی و موضوع مهم جوانان و ورزش بانوان برطرف خواهد ساخت.

رحیمی خاطر نشان کرد: کارنامه ورزش ما هنوز نان مدیریت سجادی را در نتایج المپیک 2012 لندن می‌خورد. کسب رتبه دوازدهم المپیک ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی او در زمان تصدی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارتخانه بود. هیچکس نمی‌تواند منکر توانایی‌های ورزشی و مدیریتی سجادی شود، چرا که در دوران ورزش حرفه‌ای او، رکوردی نبود که به نامش ثبت نشده باشد.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش از این انتخاب به وجد آمده است و همین اقدام ارزنده که رئیس جمهور به وعده خود مبنی بر معرفی اولین وزیر کاملاً ورزشی برای تصدی وزارتخانه مهم ورزش و جوانان عمل کرده خشنود است، گفت: ان‌شاءالله نمایندگان مجلس هم به این خواسته به حق جامعه ورزش کشور پاسخ مثبت داده و سجادی را با رأی اعتماد بالایی روانه وزارت ورزش و جوانان کنند.

قنبرزاده: انتظار جامعه ورزش رأی اعتماد بالا به سجادی استصیامی: سجادی دو شاخصه مهم دارد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان ورزش وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان جامعه ورزش ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی