Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:51:37 GMT

سعید معروف مافوق همه تعاریف است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۰۴۵۵

سعید معروف مافوق همه تعاریف است

مرتضی شریفی بازیکنی که در المپیک هم حضور داشت امیدوار است سعید معروف نسبت به خداحافطی‌اش تجدید نظر کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که در توکیو در تیم ولادیمیر الکنو حاضر بود مرتضی شریفی بود. او از دوران سخت پیش از دعوت به تیم ملی می‌گوید و به قدردانی از الکنو و معروف می‌پردازد. مصاحبه این بازیکن با ورزش سه را می‌خوانید:

 

*فصل خوبی نداشتم
برای اینکه از شرایطم در المپیک حرف بزنم باید به کمی قبل اشاره کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دو فصل قبل شرایط خیلی خوبی در بورسا داشتم. چندین هفته در تیم منتخب بودم. بیشترین امتیاز مستقیم از سرویس را گرفتم و جزو بهترین‌های لیگ ترکیه به شمار می‌رفتم و بنابرین پیشنهاد های مختلف خوبی داشتم. اما در نهایت تصمیم گرفتم در تیم شهر زادگاهم بازی کنم. تیمی که قهرمانی برایش دور از دسترس نبود. اما در یکی دوهفته اول نتایج‌مان بد بود. بازی با سپاهان با مصدومیت و درد شدید بازی کردم. این موضوع جایی منعکس نشد. بعد مبتلا به بیماری کرونا شدم که نزدیک یک ماه درگیرش بودم و این من را از شرایط آرمانی دور کرد. کلا فصل خوبی نبود. 

 

*المپیک تجربه ارزشمندی بود
این اتفاقات باعث شد در اردو شرایط خوبی نداشته باشم و همین بود که خیلی ها انتظار داشتند زود خط بخورم. البته این اتفاق هم افتاد که متاسفانه مصدومیت دوست خوبم جواد معنوی نژاد باعث شد به ریمینی بروم. اوایل شرایط خوب نبود اما به قدری زحمت کشیدم تا توانستم خودم را به الکنو ثابت کنم و در دو بازی که به من اعتماد کرد توانستم تفکراتش را در زمین اجرا کنم. همین باعث شد بعد از لیگ ملت ها نظر بهتری به من داشته باشد و نهایتا مجاب شد که من را برای المپیک انتخاب کند. در این راه همه رقیب‌ها و دوست‌های من خوب بودند و کار سخت بود. میثم و میلاد بازی‌های خوبی را ارائه دادند و این بازگشت من را به ترکیب سخت کرد. با این حال هر وقت به زمین آمدم سعی کردم هر چند کوتاه مفید باشم. در کل المپیک تجربه ارزشمند و خوبی برای من.

 

*باخت به استرالیا و کانادا به ما شوک بدی داد
در لیگ‌ملت‌ها تیم خوبی داشتیم. از بازی سوم تیم‌مان راه افتاد و نمایش های فوق العاده ای داشتیم ولی باخت بد موقع به استرالیا کارمان را خراب کرد. بعضی باخت‌ها تیم را از نظر روحی و روانی تحت فشار قرار داد. دقیقا مشابه همین اتفاق را در المپیک جلوی کانادا تجربه کردیم. آن‌ها روز خوب‌شان بود و بازی را بردند و فشار روی تیم ما بیشتر شد و تیم با افت مواجه شد. میتوانستیم نتایج بهتری کسب کنیم اما شانس هم با ما یار نبود.

 

 

*کاش با الکنو بیشتر کار می‌کردیم
کار کردن با آقای الکنو سخت ولی لذت بخش بود. الکنو خیلی مربی خوبی است. چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتیم. ای کاش بیشتر با او کار می کردیم. واقعا مربی صاحب سبکی هستند و دانش بالایی دارند. هر چند رسیدن به ترکیب اصلی ایشان برای من اتفاق نیفتاد ولی این دلیل نمی‌شود که از هنر ها و دانش ایشان تعریف نکنم. 

 

*امیدوارم معروف به تیم ملی برگردد
آقای سعید معروف جواهر ارزشمند و نگین انگشتری والیبال ما هستند. یک بازیکن باغیرت، باهوش، کاپیتان فداکار، با شخصیت، توانمند، قابل احترام و ... هر چقدر سعی می کنم کلمات بهتری برای توصیف سعید معروف پیدا کنم نمی‌شود. ایشان مافوق تمام این تعاریف است و خیلی خوشحالم که این توفیق را داشتم در تیمی بازی کنم که سعید معروف کاپیتانش بود. البته هنوز هم امیدوارم آقای معروف خداحافظی نکنند و در تصمیم‌شان تجدید نظر کنند. امیدوارم سایه معروف سال‌ها بر سر والیبال ایران باشد. 

 

*در اردو نیستم ولی برای تیم آرزوی موفقیت دارم
مربیگری یک کار سلیقه ای است. نظر آقای عطایی بر این بود که فعلا من در خدمت تیم ملی نباشم و من هم به نظر ایشان احترام می‌گذارم . هر چند خودم را همیشه سرباز پیراهن و پرچم ایران می‌دانم و آماده خدمت به تیم ملی هستم اما اگر هم در تیم نباشم برای این تیم و دوستان عزیزم و مربی خوبم آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم به زودی دوباره به تیم ملی برگردم.

والیبال مرتضی شریفی تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال مرتضی شریفی تیم ملی والیبال ایران سعید معروف تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک