Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:31:09 GMT

عربستان میزبان دورهای بعدی لیگ قهرمانان(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۰۵۲۹

رسانه های سعودی خبر دادند که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است تا مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را در شهر ریاض عربستان برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد باقی مانده مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نسخه جاری را به صورت متمرکز و در یک کشور برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، AFC از کشورهایی که در حال حاضر نماینده ای در مرحله یک هشتم نهایی دارند، خواسته بود درخواست های خود برای میزبانی مراحل یک چهارم نهایی تا فینال را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.


اما اکنون رسانه های سعودی خبر می دهند که این کشور موفق شده میزبانی مراحل حذفی تا فینال را بر عهده بگیرد. عیسی المسمار خبرنگار عربستانی و عضور فدراسیون فوتبال این کشور در توئیتر خود مدعی شد این میزبانی به شهر ریاض رسیده است. المسمار در این توئیت نوشت که میزبانی مراحل حذفی تا فینال به شهر ریاض واگذار شده و در صورتی که الهلال و النصر راهی مرحله بعد شوند، تا بازی فینال را در خانه انجام خواهند داد.


البته پیش از این روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرده بود که میزبانی مراحل حذفی به عربستان می رسد ولی این کشور متعهد شده حتی در صورت دریافت میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در صورت برخورد با یک تیم ایرانی، بازی در زمین بی طرف برگزار شود.


باید دید در صورتی که میزبانی مراحل باقی مانده به شهر ریاض واگذار شود و در مرحله یک چهارم نهایی یک تیم ایرانی با یکی از نمایندگان عربستانی روبرو شود، آیا بازی ها باز هم در این کشور برگزار خواهد شد یا خیر.
در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، استقلال باید در استادیوم زعبیل امارات به مصاف الهلال برود و النصر نیز در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با تراکتور دیدار می کند. پرسپولیس نیز در تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور می رود و دو تیم اماراتی الشارجه و الوحده نیز در دبی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

عربستان ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا شهر ریاض تا فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی