Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه این روزها سفر با تورهای مسافرتی خیلی مورد استقبال قرار گرفته و بیشتر مسافران ترجیح می دهند که با تور سفر کنند، ما هم قصد داریم مقصدی هیجان انگیز و ارزان قیمت را در این مطلب به شما علاقه مندان معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب هیجان انگیزی داشته باشید، بیشتر مردم این روزها به دنبال مناسب ترین و ارزانترین تور ارمنستان هستند و موضوع مهمتر اینکه این تورهای مسافرتی را دقیقا از کدام آژانس هواپیمایی بخرند تا سفری خاطره انگیزی و مطمئنی را ثبت کنند؟ خوب برای پاسخ این سوال در ادامه همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور ارمنستان یکی از تورهای آسیایی آژانس مسافرتی سلام پرواز است که به دلایلی که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم، جزو تورهای ارزان قیمت خارجی به شمار می ‌آید که خوشبختانه به صورت های مختلفی برای شما برگزار می شود. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این همسایه دیوار به دیوار ایران، خوشبختانه امکان سفر به ارمنستان، به دو صورت تور زمینی ارمنستان و تور هوایی ارمنستان را امکان پذیر کرده است.

از طرفی هم، عدم نیاز به اخذ ویزای توریستی ارمنستان، برای سفری شگفت انگیز به این کشور، توانسته طیف وسیعی از تورهای لحظه آخری ارمنستان را به یکی از تورهای محبوب ویژه تابستان و تور ارزان قیمت ارمنستان را به یکی از تورهای پر طرفدار و محبوب در فصول سرد سال تبدیل کند. در ادامه قصد داریم تور ارمنستان زمینی و تور ارمنستان هوایی را مورد بحث قرار دهیم و همچنین به بررسی شرایط و بهترین زمان سفر با تور ارمنستان بپردازیم، بنابراین اگر به دنبال تور ارمنستان ارزان هستید؟ بهترین و معتبرترین آژانس مسافرتی برای تهیه تور ارمنستان چیست؟ از این رو برای رزرو و خرید این تورهای ارزان قیمت پیشنهاد می کنیم خرید در سلام پرواز را تجربه کنید تا خاطراتی خوش را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

سفر با تور ارمنستان هوایی

تور مسافرتی ارمنستان به دو صورت تور ارمنستان هوایی و تور ارمنستان زمینی برگزار می ‌شود که در نتیجه شما این امکان را دارید تا با پرواز، قطار، اتوبوس و حتی خودرو شخصی، خودتان را به خاک ارمنستان برسانید. خوب در ابتدا تور ارمنستان هوایی را بررسی میکنیم، اما قبل از آن اطلاعاتی در مورد این روش سفر داشته باشید؛ توجه داشته باشید که بهترین پروازهای ارمنستان در تور هوایی ارمنستان، پرواز مستقیم آرمنیا ایرویزArmenia Airways و هواپیمایی آسمان و هواپیمایی ماهان می باشد که از تهران به ایروان پایتخت این کشور پرواز دارند.

سهم هواپیمایی ماهان در این بین بیشتر از بقیه می باشد و خوشبختانه با ۵ پرواز در هفته، تقریبا در تمام طول هفته به مقصد ارمنستان پرواز دارد. هواپیمایی آسمان نیز ۴ و هواپیمایی آرمنیا ایرویز ۲ پرواز در هفته به سمت این کشور پرواز می کنند. پرواز ارمنستان معمولا قبل از ظهر، فرودگاه بین ‌المللی امام خمینی تهران را به سمت ایروان ترک می کند و بعد از ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه، در فرودگاه بین المللی ایروان بر زمین می نشیند.

خوب پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع از تورهای ارائه شده توسط آژانس هواپیمایی سلام پرواز تنها کافیست که به وب سایت این مجموعه به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه نمایید و تورهای مورد علاقه خود به مقصد ارمنستان را براحتی انتخاب کنید و سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

سفر با تور ارمنستان زمینی

جالب ات بدانید که ارمنستان به جهت همسایگی با کشورمان و همچنین داشتن مرز زمینی مشترک با این کشور، تور ارمنستان به صورت تور زمینی، با اتوبوس، قطار و حتی خودرو شخصی هم قابل برگزاری می ‌باشد که این شما هستید که انتخاب میکنید کدامیک مناسب حال و شرایط شماست.

شما علاقه مندان می توانید تور زمینی ارمنستان با خودرو شخصی را تجربه کنید، به این صورت که اگر گواهینامه‌ و پلاک بین المللی دارید، این امکان هست با ماشین خودتان مستقیم به مرز نوردوز بروید، بعد از آنجا ویزای مرزی بگیرید و بعد از انجام مراحل قانونی به سمت ایروان حرکت کنید. در غیر این صورت میتوانید با ماشین شخصی تا جلفا بروید و در آنجا ماشین را در پارکینگ بگذارید و سوار اتوبوس یا تاکسی شده تا به مرز نوردوز برسید. در مرز نوردوز بعد از انجام مراحل قانونی از مرز و رود ارس ذر می کنید و در آن سوی مرز نیز تاکسی ‌های زیادی هستند تا شما را به ایروان برسانند.

مورد بعدی تور زمینی ارمنستان با اتوبوس هست که اتوبوس ‌های تور ایروان، همه روزه از تهران (ترمینال آزادی و یا ترمینال بیهقی) و تبریز به مقصد ایروان در حکت هستند و ۲۲ ساعت تا ۲۴ ساعت بعد به شهر ایروان خواهید رسید. همچنین شما میتوانید از مجموعه ما تور زمینی ارمنستان را نیز تهیه نمایید. خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت اتوبوس، پذیرایی بین راه، رزرو اقامتگاه، ارائه سیم ‌کارت ارمنستان، صبحانه، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری می باشد و مهمتر این روش سفر برای افرادی که قصد سفر خانوادگی به ارمنستان را دارند بسیار مناسب و امن تر هم می باشد. برای تهیه تور ارمنستان ارزان می ‌توانید از طریق آژانس مسافرتی سلام پرواز اقدام کنید.

در نهایت تور زمینی ارمنستان با قطار هم وجود دارد که فعلا به صرفه نیست و متوقف شده است؛ در گذشته خط آهنی میان ایران و ارمنستان وجود داشت که امکان سفر به ارمنستان را از طریق قطار امکان پذیر می کرد، اما با شروع درگیری میان دولت ‌های ارمنستان و آذربایجان، فعالیت در این مسیر ریلی این کشور متوقف گردید.

در آخر لازم است بدانید که آژانس مسافرتی سلام پرواز سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران فعالیت دارد که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی ارمنستان را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوعی ارائه کند و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه گردشگری دارد همواره در تلاش بوده تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری ارمنستان را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به تمامی مراجعه کنندگان خود ارائه نماید.

بنابراین شما مسافر عزیز با انتخاب آفر تور ارمنستان سلام پرواز می توانید با هر بودجه و مبلغی که مدنظر دارید از میان تورهای مسافرتی متنوع و متفاوت این مجموعه مسافرتی موفق و با تجربه یکی را به دلخواه انتخاب نمایید و یک سفر دلنشین و آرام را در خانواده و یا دوستانتان تجربه کنید ؛  همچنین سلام پرواز در حال حاضر تنوع بی شماری را در تورهای ارمنستان خود دارد که شامل تورهای ۳ شب و ۴ روز، ۴ شب و ۵ روز، ۷ شب و ۸ روزه  و... بوده که این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن کسب کنید.

شما عزیزان در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه سلام پرواز با شماره تلفن ۲۲۲۲۱۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید و در خصوص تور مورد علاقه خود به به مقصد ارمنستان سوالی دارید بپرسید تا با خیال راحت بهترین انتخاب را به خود هدیه دهید.

کد خبر 621224 برچسب‌ها ارمنستان سفر - گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ارمنستان سفر گردشگری تور زمینی ارمنستان ارمنستان زمینی تورهای مسافرتی آژانس مسافرتی تجربه کنید سلام پرواز ارزان قیمت سفر با تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل