Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی از آغاز شیوع ویروس کرونا با روحیه آفندی و جهادی برای مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در مراسم افتتاح داروخانه اختصاصی بیماران کرونایی جنب داروخانه ۲۹ فروردین که در میدان حر تهران برگزار شد، اظهار کرد: احداث این داروخانه را به هم‌رزمانم که حماسه دیگری آفریدند و ظرف ۴۸ ساعت با ساخت این مجموعه بزرگ رکورد زدند را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین گفت: «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور مردمی، دلسوز و ولایتمدار به این مجموعه تشریف آورد و از کارکنان این داروخانه قدردانی کرد و ما نیز به احترام حضور رئیس جمهوری و به منظور تکریم ارباب رجوع، این مجموعه را راه اندازی کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات نزاجا در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی از آغاز شیوع این ویروس با روحیه آفندی و جهادی برای مبارزه وارد عرصه شد و در این رابطه ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی خود را به کار گرفت.

حیدری ادامه داد: نزاجا توانست با امر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور مضاعف نیروهای مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا، در این عرصه با خلاقیت، نوآوری و خدمت گزاری ویژه، عرصه مبارزه با کرونا را به فرصت تبدیل کند.

وی افزود: ما به سطحی از توانمندی رسیده‌ایم که در ظرف پنج روز یک بیمارستان تنفسی را احداث و تجهیز می‌کنیم و تاکنون در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اصفهان بیمارستان تنفسی احداث کرده و همچنین در آینده نزدیک در استان گیلان نیز یک بیمارستان تنفسی احداث خواهیم کرد، هم اکنون در ۱۴ نقطه از سراسر کشور پایگاه سلامت و در سه نقطه از تهران نیز مرکز واکسیناسیون سیار و ثابت را احداث کرده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: همچنین در هر استانی که از ما درخواست شده نقاهتگاه و مراکز پسا بیمارستانی احداث کرده و می‌کنیم که تعداد آن فعلاً ۹ مرکز نقاهتگاهی در سطح کشور است.

کد خبر 515218

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته