Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:00:53 GMT

شرایط نگهداری واکسن کار ساده‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۰۸۱۶

شرایط نگهداری واکسن کار ساده‌ای نیست

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در واکنش به فروش واکسن‌های تقلبی گفت: شرایط نگهداری واکسن کار ساده‌ای نیست که مثل داروها قاچاق شود و گروهی را پول‌دار! حتی اگر اصل و درست باشد در همین رفت و برگشت‌ها نابود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین کرمانپور در اینستاگرام خود نوشت:

" شرایط نگهداری واکسن کار ساده‌ای نیست که مثل داروها قاچاق شود و گروهی را پول‌دار!
حتی اگر اصل و درست باشد در همین رفت و برگشت‌ها نابود می‌شود!
پول جایگزین دارد اما جان و سلامتی نه!
می‌دانم خسته شده‌اید و بی‌کفایتی برخی شما را آزرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با تمام این شرایط و تکیه بر آمار موجود بسیاری از مردم ایران هنوز گرفتار کرونا نشده‌اند! (تا کنون کمتر از ۱۰ میلیون مبتلا) پس به توانایی با هم بودن و زندگی ایمان داشته باشید. تحمل‌مان را بالا ببریم و هوای همدیگر را داشته باشیم تا از این بحران خارج شویم. من و برخی همکارانم تلاش می‌کنیم در حد مقدورات و سواد اندک خود کنارتان باشیم.
فکر کنید کرونا حیوانی وحشی است که در شهر آزاد شده پس تا می‌توانید در خانه بمانید و مواظب خودتان باشید. "

کد خبر 515219

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام واکسن کرونا واکسن فروش واکسن تقلبی کرونا واکسن تقلبی کرونا سازمان نظام پزشکی قاچاق دارو مردم ایران کرونا دارو مردم حیوان وحشی ایران شرایط نگهداری واکسن کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب روسازی راه و فرودگاه

تین نیوز

کتاب روسازی راه و فرودگاه نوشته امیر محمد طباطبایی توسط انتشارات دانشگاه تهران در سال 1396 به چاپ رسیده است.

گزیده ای از این کتاب می خوانیم؛ 

راهسازان از زمان های قدیم بر لزوم و اهمیت روسازی راه ها واقف بودند و بر حسب مورد از انواع آن استفاده می کردند.
طرح اجرا و نگهداری روسازی راه ها از مهم ترین و در عین حال از مشکل ترین قسمت راهسازی است و غالب اشکالات بعدی زاییده طرح اجرا و یا نگهداری غیر اصولی از این قسمت پر اهمیت راه است.
اگر روسازی راهی به طور اصولی و صحیح طرح اجرا و نگهداری نشود راه در برابر عوامل جوی و اثر فرساینده آمد و شد خودروها مقاومت نکرده و به سرعت خراب شده و در نتیجه موجب از دست رفتن سرمایه گذاری اولیه می شود علاوه بر این خرابی روسازی باعث افزایش سایر هزینه‌ها از قبیل هزینه مرمت و بهسازی و همچنین افزایش هزینه های غیر مستقیمی که به علت بدی روسازی به استفاده کنندگان از راه تحمیل می‌شود خواهد شد.
راه ها در مناطقی که دارای زمین های سست و آب و هوای مرطوب بود و برای حمل و نقل کالا و مسافران از ارابه استفاده می‌شد بیشتر توسعه یافت از روسازی های قدیمی که هنوز هم آثاری از آنها به جا مانده می توان روسازی خیابان های بابل و روسازی راههای رومیان را نام برد.
هدف از روسازی راه و یا فرودگاه احداث یک سطح صاف و هم همواره در عین حال با ایمنی کافی برای استفاده کنندگان از راه یا فرودگاه است ، باید طوری طرح و ساخته شود که بتواند وزن وسیله نقلیه را تحمل کند و در هر شرایط جوی قابل استفاده باشد زمین در حالت طبیعی معمولا مقاومت کافی برای تحمل بارهای وارده از چرخهای اصل نقلیه سنگین این هواپیماها را نداره و بارگذاری این گونه خاک ها موجب شکست برشی خاک و به وجود آمدن تغییر شکلهای بیش از اندازه در آن می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت