Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:35:17 GMT

نخبگان برای تحقق ایران قوی به صحنه بیایند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۰۸۵۲

نخبگان برای تحقق ایران قوی به صحنه بیایند

نادر ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار فارس  اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفان در راستای تحقق اهداف ایران قوی نمایشگاه« ابتکار مردم » را برگزار می کند و در این زمینه از تمام هموطنان درخواست می‌شود راهکارها و راه‌حل‌های نوآورانه و فناورانه خود را ثبت کرده و اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه «ابتکار مردم» فراخوانی برای دریافت ایده های فناورانه نخبگان علمی، دانشگاهی و عموم شهروندان است.

وی افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان نماینده شرکت پیشگامان بسیج در استان برای دریافت طرح ها و ایده ها معرفی شده و  عموم نخبگان می توانند طرح ها، ایده ها و راهکارهای نوآورانه و فناورانه خود را تا 5 شهریور به این سازمان(info@belmi.ir) ارائه کرده و یا اینکه در سامانه challesh.irثبت نمایند.

ارسلانی ادامه داد: مهم ترین هدف از اجرای این طرح دریافت راهکارهای نخبگانی برای حل مسائل اولویت دار  دولت مردمی برای  ایران قوی است و بسیج توان  ظرفیت حل مسئله کشور برای مدیریت کلان را به خوبی می تواند انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به موضوعات مختلف برای ارائه راهکار اظهارداشت:نخبگان می توانند طرح های پیشنهادی خود را در زمینه حل مسائل و معضلات مدیریت کلان دولت، موضوعات علمی و فناوری، اقتصادی، مسائل مربوط به روابط بین الملل،بهداشت و درمان، انرژی، کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت و معدن، فرهنگ ، آموزش و پرورش ، حوزه مسکن و شهرسازی و ... اعلام کنند.

انتهای پیام/60020

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی نخبگان بسیجی فارس تبریز فارس تبریز سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد