Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم آغاز پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه که در مسجد حظیره یزد برگزار شد، گفت: مردم کشور مدتها است که با ویروس ویرانگر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و یکی از تبعات این ویروس، تاثیر منفی بر اقتصاد و معیشت خانواده‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تداوم کمک‌های مؤمنانه و مواسات، عنوان کرد: سپاه، بسیج، اصناف، کسبه و بازاریان، خیران و اقشار و گروه‌های مختلف این حرکت را دوباره آغاز کرده‌اند که بسیار ارزشمند و مصداق امر به معروف در جامعه است.

آیت‌الله ناصری با اشاره به جمله‌ای که در کتاب چشمه‌هایی از غیب از مرحوم بحرالعلوم نقل شده است، افزود: در این کتاب آمده که بحرالعلوم مکاشفه‌ای با حبیب ابن مظاهر داشته و از او سئوال کرده که تو شهید کربلایی و جایگاه بسیار خوبی داری آیا باز هم میل به بازگشت به دنیا داری که حبیب این مظاهر پاسخ داده به خاطر سه چیز؛ شرکت در مجالس امام حسین (ع)، سیراب کردن تشنگان و صلوات بر محمد و آل محمد دوست دارم به دنیا باز گردم.

امام جمعه یزد تاکید کرد: سیراب کردن تشنگان امروز مصداق همین رزمایش کمک مؤمنانه و کمک به افراد آسیب دیده از کرونا است.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود در مورد نقش انقلاب اسلامی در حفظ و احیای ارزش‌های اسلامی اظهار داشت: نهضت و مبارزات انقلاب اسلامی ایران از محرم آغاز شد و امام خمینی (ره) نیز به عنوان رهبر این انقلاب، به امام حسین (ع) اقتدا کرد و از ایشان الگو گرفت.

او با اشاره به خاطراتی از زمان مبارزات و توزیع اعلامیه در مساجد عنوان کرد: در آن زمان در مجالس روضه به ویژه زمان مداحی که اقدام به خاموش کردن چراغ‌ها می‌کردند، اعلامیه‌های امام را توزیع می‌کردیم که این کار را حتی در مناسک حج نیز انجام دادیم.

آیت‌الله ناصری تصریح کرد: عشق به امام حسین (ع) اکسیری است که نجات دهنده انسان‌ها است و حفظ کردن مسیر اسلام نیز معروفی است که امام حسین (ع) جان خود را در این مسیر فدا کرد و ما نیز باید پیرو امام و مقتدای خود باشیم.

در این مراسم توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در یزد آغاز شد و تا پایان پانزدهمین مرحله این رزمایش، ۱۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی کرونا ویروس امربه معروف و نهی از منکر امام حسین آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مردم شهیدپرور ورامین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ورامین، سرهنگ مهدی امینی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه 17 اردیبهشت رأس ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) ورامین به‌سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از 39 سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

پیکر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" پس از 39 سال به ایران بازگشت

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لرستان در سوگ بنیانگذار مکتب تشیع
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد