Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر" مریم کوشکی " روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اکنون تزریق دز دوم واکسن کرونا برای گروه های هدف در حال انجام است و با ورود محموله جدید، تزریق دز اول گروه های هدف نیز سرعت می گیرد.

وی با بیان اینکه در شهر خرم آباد تزریق دز دوم در مرکز تجمیعی پادگان امام حسین(ع) در حال انجام است ادامه داد: در هفته جاری ۳۵ هزار دز واکسن کرونا وارد استان و برای تکمیل واکسیناسیون کارکنان اداراتی که در اولویت قرار دارند و گروه های سنی هدف، تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشکی با بیان اینکه ۴۶۰ هزار و ۷۸۴ دز واکسن کرونا تاکنون وارد این استان و ۳۹۳ هزار و ۶۲۸ دز آن برای گروه‌های هدف تزریق شده است افزود: اکنون ۹۲.۴ واکسن های وارد شده به لرستان، تزریق شده است و ۲۵.۲ درصد گروه‌های هدف استان واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متولدین سال ۱۳۵۰ به پایین گروه های هدف واکسیناسیون کرونا هستند اظهار داشت: روزانه حدود ۱۰ هزار دز واکسن کرونا در لرستان تزریق می شود.

وی افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مشارکت سپاه و سایر نهادهای نظامی و انتظامی استان را در تسریع این اقدام موثر دانست و بیان کرد: با روند کنونی ارسال محموله‌های واکسن از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اقدامات استانی، تا پایان تابستان جاری جمعیت قابل توجهی از افراد جامعه واکسینه خواهند شد.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا لرستان ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا لرستان گروه های هدف واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان