Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:21:43 GMT

طب سوزنی روی سرباز تیم ملی والیبال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۱۰۲۶

طب سوزنی روی سرباز تیم ملی والیبال (عکس)

پزشک تیم ملی والیبال برای درمان یکی از ملی پوشان، در جریان تمرین روز گذشته از طب سوزنی استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران روز گذشته یک جلسه تمرینی را با حضور بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار کرد. شاگردان بهروز عطایی، زیر نظر این مربی در تلاش اند تا بتوانند با تجدید قوای روحی و فیزیکی خود، قهرمانی آسیا را مال خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان تمرین روز گذشته ملی پوشان والیبال، شاهد یک درمان سنتی هم بودیم؛ جایی که پزشک تیم برای درمان یکی از بازیکنان، در جریان تمرین از طب سوزنی استفاده کرد.

 

امین اسماعیل‌نژاد، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران که پیش از اعزام به توکیو برای حل مشکلات مربوط به خدمت سربازی اش از الکنو مرخصی گرفته بود، قبل از اینکه به اردو برگردد با قلم قرمز سرمربی روس روی نامش مواجه شد تا المپیک را در عین ناباوری از دست بدهد. الکنو دلیل این تصمیم را پیشرفت اردونشینان دانسته و از دعوت دوباره اسماعیل نژاد اعلام بی نیازی کرده بود. او پس از پایان المپیک توسط عطایی برای بازی های قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

 

اسماعیل نژاد که این فصل را در تیم پاس گرگان بازی خواهد کرد در جریان تمرین روز گذشته تیم ملی در بخش عضلات ران پا دچار مصدومیت شده بود که پزشک تیم ملی برای درمان او از طب سوزنی استفاده کرد تا در حالی که دیگر ملی پوشان در حال انجام تمرین بودند، اسماعیل نژاد مورد مداوایی جالب قرار بگیرد.

 

 

والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال جریان تمرین اسماعیل نژاد روز گذشته طب سوزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند