Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان مکی یازع ، مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان گفت:یک هزار مخزن آب ۵۰۰ لیتری بین اهالی روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در منطقه جنوب غرب خوزستان توزیع شد.

او افزود:ین مخازن آب بیشتر در روستاهای دارای مشکل آب به خصوص روستاهای شهرستان شادگان از جمله روستای منصوره و در آبادان در رستاهای تنگه بین مردم توزیع شد تا آب آشامیدنی مورد نیاز خود را ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازع ادامه داد:ه تعداد ۱۰۰ مخزن آب ۵۰۰ لیتری نیز به کمیته‌ امداد امام خمینی شهرهای اروندکنار و آبادان اهدا شد تا بین مددجویان فاقد مخزن ذخیره آب توزیع شوند.

او با بیان آنکه یک‌هزار مخزن آب بین روستاهای دارای تنش آبی درجنوب غرب خوزستان توزیع شد گفت:مخازن آب از محل کمک‌های مردمی داخل و خارج کشور برای کمک به آسیب‌دیدگان از تنش آبی در منطقه خریداری و توزیع شد.

او  به تهیه و توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک استاندارد بین هیات‌های عزاداری و موکب های حسینی در آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و  از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای گرم نیز تهیه و بین هیات‌های عزاداری منطقه خبر داد.

مسئول ستاد عتبات عالیات آبادان اظهار داشت:۶ کامیون آب معدنی نیز بین روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

یازع در پایان بیان کرد: تعداد ۲۰ عدد کپسول اکسیژن نیز که به صورت امانی تهیه شده برای تجهیز مصلای جمعه آبادان به عنوان محل اضطراری بستری بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب آشامیدنی مخازن آب روستاهای دارای تنش آبی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان