Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حوروش فرجی دانا  روز سه شنبه در جریان بازدید دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز از بیمارستان کوثر افزود: کمک رسانی به مردم همراه با ارائه خدمات به پرسنل و ایجاد دلگرمی در کادر درمان از برنامه های اصلی ماست تا در نهایت به هدف رضایت حداکثری مراجعین دست پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: خدماتی خالصانه و بدون چشمداشت که برای تمام آن ها خودشان برنامه ریزی می کنند، زحمت می کشند و با پیگیری های مستمر کار را به نتیجه می رسانند و در آینده هم امیدواریم که با وحدت مدیریت و خیرین استان البرز سایر مشکلات موجود نیز حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بیمارستان کوثر گفت: کمک به مردم باعث افتخار ماست و امیدواریم همیشه بتوانیم بهترین خدمت خالصانه را به مردم عزیز کرج ارائه کنیم ولی بدون همیاری خیرین و مسوولان امکان کمک و خدمت مطلوب را نداریم.

به طور مثال با کمک خیرین و شهرداری کرج آسفالت این منطقه انجام گرفت که با این کار از بار مشکلات بهداشتی منطقه کاسته شد. 

وی با بیان اینکه بیمارستان کوثر به صورت ۲۴ ساعته در حال پذیرش و مداوای بیماران کرونایی است، افزود: کادر درمان با مشاهده دردها و مرگ همشهریان خودشان حالت افسردگی پیدا می کنند که با کمک خیرین و برپایی مراسم های تقدیر و تجلیل دوره ای از پرستاران سعی می کنیم روحیه آنان را تقویت کنیم.

 فرجی دانا در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی مهمانان و خیرین استان البرز گفت: بیمارستان کوثر مجهز به مخزن اکسیژن مایع شده است که ماده‌ی حیاتی برای بیماران کرونایی است اما شارژ آن هزینه سنگینی دارد که به یاری خدا تا امروز با کمک خیرین استان پرداخت شده است.

عباس قاضی خانی دبیر کانون های خدمت رضوی استان البرز، همراه با اعضای مجمع خیرین اصناف البرز در بیمارستان کوثر کرج حضور یافت تا ضمن تجلیل از خیرین کمک دهنده به بیمارستان در دوران بحرانی کرونا، از رییس و کادر درمانی بیمارستان تقدیر کند.

بیمارستان کوثر در سال ۱۳۷۶ در قالب آسایشگاه سالمندان ارتش راه اندازی شد ولی در سال ۱۳۹۱ این مجموعه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران و با هماهنگی شورای شهر و شهرداری کرج به دانشگاه علوم پزشکی البرز اهدا شد تا اینکه در سال ۱۳۹۵ این مجموعه درمانی با واگذاری مدیریت به بخش خصوصی آغاز به کار کرد.

قاضی خانی دبیر کانون های خدمت رضوی  استان البرز نیز در این بازدید پس از تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قرائت صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: از سال ۱۳۹۵ شبکه خدمت رسانی به مردم با عنوان شبکه بزرگ خادمیاران رضوی ایجاد شده و هرکس که به عشق امام هشتم (ع) علاقه به خدمت رسانی داشت، در بستری جدید توانست در محل زندگی خود افتخار خادمی امام رئوف را داشته باشد. 

وی افزود: در زمان حاضر  خادمیاران رضوی استان البرز با ساماندهی  انجام شده در ۲۰ عرصه و تخصص مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
 دبیر کانون های خدمت رضوی در البرز ضمن تشکر از فداکاری ها و خدمات پزشکان و کادر درمان اظهار داشت: خادمیاران کانون تخصصی  سلامت در مطب خود و یا در  بیمارستانها ویا در قالب گروههای جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. 

وی بیان داشت: در مدت حدود ۲ سال از  شیوع ویروس منحوس کرونا ، خادمیاران رضوی ضمن تهیه اقلام بهداشتی و سبدهای کالایی مورد نیاز برای حمایت از اقشار آسبب دیده و با حضور در مراکز درمانی  و بیمارستان های استان با اهداء غذای متبرک و  شاخه گل و اقلام متبرک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در مناسبت های مختلف  از کادر درمان تقدیر و تجلیل و از بیماران کرونایی عیادت کردند.

قاضی خانی گفت: ما هر چه تلاش کنیم در برابر از جان گذشتگی این فرشتگان ناچیز و ناقابل است و در دورانی که همه‌ی مردم درگیر بیماری ها از جمله کرونا هستند و همه به نوعی از کادر درمان توقع دارند، رسیدگی به مشکلات بیمارستان ها و کادر درمان از اهم واجبات است.

ساخت بیمارستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)‌در البرز

قاضی خانی ضمن اشاره کوتاهی به فعالیت های خادمیاران رضوی سلامت در سطح استان افزود: در چند سال گذشته یک هکتار زمین به دبیرخانه کانونهای رضوی استان البرز اهدا شده که قرار است در آن زمین بیمارستانی به نام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) احداث شود.

وی اظهار داشت: تمامی مجوزها و نقشه ها آماده شده و امیدواریم با عنایت امام رئوف (ع)، و خیرین عزیز استان البرز این مجموعه درمانی در غرب شهر کرج احداث و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه در این مجموعه درمانی که تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی البرز فعالیت خواهد نمود، گفت: طی توافقات اولیه ۴۰ درصد خدمات به نیازمندان رایگان خواهد بود.

عباس عاشری نایب رئیس مجمع خیرین اصناف استان  البرز نیز اظهار داشت: مشاهده زحمات و فداکاری‌های عزیزان کادر درمان باعث شد ما هم احساس تکلیف کنیم و در این ایام بحرانی کرونا به کمک بیمارستان های کرج بشتابیم.

عاشری افزود: یکی از برنامه های ما ضمن کمک به ساخت و تامین تجهیزات درمانی بیمارستان ها، تامین هدایا و تقدیر از کادر درمان بیمارستان هاست. 

در پایان این نشست صمیمانه با اهداء لوح تقدیر از اعضای مجمع خیرین اصناف استان البرز تجلیل و با اهداء بسته تبرکی آستان قدس رضوی  توسط آقای قاضی خانی از خانم دکتر فرجی دانا و کادر درمانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و پس از آن بازدید کوتاهی از پروژه‌های در حال تکمیل بیمارستان صورت گرفت‌.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا آستان قدس رضوی تکریم و تجلیل استان البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستان قدس رضوی تکریم و تجلیل ویروس کرونا آستان قدس رضوی تکریم و تجلیل استان البرز دبیر کانون های خدمت رضوی رضوی استان البرز بیمارستان کوثر خادمیاران رضوی رسانی به مردم بیمارستان ها کادر درمان موسی الرضا خدمت رسانی قاضی خانی حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد