Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل افزایش تعداد مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های استان، متاسفانه‌ ظرفیت تعداد تخت‌های موجود تکمیل شده و حتی مجبور به اضافه کردن تخت‌هایی شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با این وضعیت اقدام به راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی کرده‌ایم گفت: امروز در بیمارستان بعثت از سوی هلال احمر بیمارستان صحرایی در حال راه‌اندازی است تا بتوانیم خدماتی را از این طریق ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تاکید کرد: در حال حاضر از هر شرایطی استفاده می‌کنیم تا به  بیماران خدمات ارائه دهیم اما متاسفانه وضعیت مناسب نیست و تعداد مبتلایان به شدت در حال افزایش است. 

وی با اشاره به راه‌اندازی دو بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید بهشتی و بعثت همدان خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین به این بیمارستان‌ها که درمان سرپایی و بستری موقت می‌شوند قریب به ۶۰۰ نفر را شامل می‌شوند که برخی بیمارستان‌ها، بیمارستان صحرایی ندارند و بخشی از درمانگاه را  به درمان سرپایی بیماران اختصاص داده‌اند.

بهرامی تعداد بیماران بستری دائمی با علایم تنفسی را در بیمارستان‌های استان  قریب به یک هزار ۵۰۰ نفر دانست‌ و افزود: ترخیص بیماران نیز روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر است و متاسفانه ورودی‌های بیمارستان‌ها بیشتر از خروجی‌‌ها هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن بهرامی خبرگزاری فارس همدان مدیر درمان بیماری کرونا بیمارستان صحرایی بیمارستان صحرایی بیمارستان ها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود