Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان، گفت: ورود و توقف خودروها و افراد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس به مناطق تفریحی و گردشگری منطقه از جمله گنجنامه و عباس آباد ممنوع است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: این ممنوعیت تا پایان تعطیلات تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا در سطح منطقه اعمال می شود و خودروهای متخلف اعمال قانون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر نقاط گردشگری با هدف اجرای دقیق محدودیت ها و ممنوعیت های ترددی در سه نقطه ورودی شهر همدان شامل پل بابک، پل فرهنگیان و پل میدان بار نیز مستقر شده اند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: تیم های پلیس به صورت شبانه روزی به منظور اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا در محل های یاد شده حضور دارند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: در این زمینه هر گونه تخلف در زمینه نقض محدودیت و ممنوعیت های ترددی توسط دوربین های هوشمند نظارتی و همچنین نیروهای پلیس راهور اعمال قانون خواهد شد.

تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی استان همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز دراین باره گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی، تمامی آموزشگاه های رانندگی سطح استان با تصمیم ستاد کرونا تعطیل شدند.

سرهنگ "علی فکری" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین آزمون کتبی و آیین نامه به علت نیاز به حضور جمعی افراد در محل آزمون، با هدف پیشگیری از تجمع و قطع زنجیره انتقال ویروس نیز فعلا برگزار نمی شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۵ شهریور، اعمال محدودیت و ممنوعیت در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده های بین شهری آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد ملی کرونا پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد