Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:24:39 GMT

اسمبل کیس گیمینگ؛ به‌کارگیری تخصص، تجربه و تعهد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۱۲۱۰

اسمبل کیس گیمینگ؛ به‌کارگیری تخصص، تجربه و تعهد

امداد رایانه تهران به عنوان مجموعه‌ای حاصل از تلاش و همکاری متخصصان و کارشناسان حوزه علوم کامپیوتر، چندین سال است که تعهد را چاشنی تخصص و تجربه کرده است و با بهره‌گیری از این سه ابزار مهم سعی در ارائه انواع خدمات کامپیوتر در محل به شهروندان محترم پایتخت نموده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام امداد رایانه، امداد رایانه تهران انواع خدمات تعمیر کامپیوتر در منزل و محل کار نظیر اسمبل کیس نظیر انواع کیس‌های خانگی و اداری، اسمبل کیس گیمینگ، سرویس و تعمیر کامپیوتر، عیب یابی، راه‌اندازی شبکه، پشتیبانی کامپیوتر، تعمیر هارد، تعمیر هارد اکسترنال، ریکاوری، ریکاوری هارد، افزایش سرعت کامپیوتر، خدمات شبکه، تعمیر مادربرد، تعمیرات مادربرد، تعمیر پاور، تعمیرات شبکه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در اسرع وقت به هم‌میهنان ساکن تهران و حومه ارائه می‌دهد. متقاضیان دریافت خدمات تعمیر کامپیوتر در محل به صورت باکیفیت و در حداقل زمان ممکن، می‌توانند با مراجعه به سایت امداد رایانه تهران به نشانی  www.tamir-computer.comیا از طریق تماس با شماره‌های زیر خدمات کامپیوتر مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان دریافت نمایند:

a. ۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶
b. ۴۴۱۰۰۳۳۴
c. ۲۲۳۸۷۸۶۲
d. ۸۶۰۲۹۹۰۷
e. ۶۶۹۱۹۸۶۳
f. ۳۳۵۲۹۶۶۴

یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه امداد رایانه تهران ارتقای سطح امنیت و اعتبار ارائه خدمات تعمیرات کامپیوتر خصوصاً تعمیرات کامپیوتر در محل می‌باشد. از این‌رو مشتریان محترم جهت بررسی سطح اعتبار خدمات قابل ارائه توسط این مجموعه می‌توانند به علامت اعتماد اینماد دو ستاره و نماد ساماندهی در بخش پایین صفحه سایت توجه نمایند. همانطور که مستحضر هستید برخورداری از نماد اعتماد اینماد ۲ ستاره نشانگر اعتبار سایت و امنیت انجام پرداخت‌های اینترنتی و خدمات اینترنتی قابل ارائه توسط آن می‌باشد.
مجموعه امداد رایانه تهران با در نظر گرفتن بیش از ده ایستگاه کاری در مناطق مختلف کلان‌شهر تهران، سعی کرده است تا با پوشش دادن حداکثری مناطق، در صورت نیاز و ثبت درخواست دریافت خدمات امداد کامپیوتر، کارشناسان خود را در اسرع وقت و در زمانی کمتر از یک ساعت و بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب به محل مورد نظر ارسال نموده و خدمات تعمیرات کامپیوتر در تهران را سریعاً به مشتریان گرامی ارائه نماید.

اسمبل کیس گیمینگ

یکی از خدمات کامپیوتری مهم قابل ارائه توسط متخصصان مجرب امداد رایانه تهران، اسمبل کیس می‌باشد. به طور کلی اسمبل کردن برای انواع کیس‌های خانگی، اداری و گیمینگ انجام می‌شود. اسمبل کیس گیمینگ یکی از پرطرفدارترین نوع خدمات است. خصوصاً در دنیای امروزی که بازی‌های اینترنتی علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جذب کرده‌اند. اسمبل کیس گیمینگ، دانش و تخصص خاص خود را می‌طلبد و بهتر است جهت دریافت خدمات باکیفیت و تهیه یک سیستم گیمینگ حرفه‌ای و بدون نقص، این کار مهم به افراد متبحر و آموزش‌دیده سپرده شود.

امداد رایانه تهران؛ تنوع و کیفیت در ارائه خدمات کامپیوتری در محل

از دیگر خدمات امداد رایانه تهران می‌توان به خدمات کاربردی و مفیدی همچون تعمیر گرافیک، تعمیر رایانه، تعمیر رایانه در محل، سرویس کامپیوتر، راه‌اندازی شبکه، تعمیر lcd لپ تاپ، تعمیرات لپ تاپ در محل، اورژانس کامپیوتر، خدمات کامپیوتری در منزل، تعمیرات کارت گرافیک، نصب ویندوز، ویروسیابی، تعمیرات لپ تاپ، فروش کامپیوتر، بازیابی، تعمیر شبکه، تعمیرات کامپیوتری، تعمیر کیس کامپیوتر، تعمیر پاور، تعمیرات هارد، تعمیر ویندوز، عیب یابی شبکه، تعمیرات مادربرد لپ تاپ، تعمیر ال سی دی لپ تاپ، تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر ویندوز سرور، نصب ویندوز در محل، تعمیر پاور کامپیوتر، تعمیرات پاور، تعمیر لبتاپ، تعمیرات لبتاپ، تعمیر لپ تاپ در محل، سرویس لپ تاپ، تعمیرات رایانه، خدمات رایانه و ... اشاره نمود.

امداد رایانه تهران و خدمات اسمبل کیس

چرا نیاز به دریافت کامپیوتر در محل داریم؟

با روز به روز بیشتر شدن حجم ترافیک در شهرها و اما ثابت بودن زمان یک شبانه‌روز، عاقلانه‌ترین کار بهره‌گیری از دانش و فناوری روز جهت سریع‌تر انجام دادن کارها می‌باشد. یکی دیگر از مزایای دریافت خدمات سرویس کامپیوتر در محل کار و ...، امنیت بیشتر خدمات دریافتی خواهد بود. در واقع زمانی که سیستم کامپیوتری شخصی خود را که شامل عکس‌ها، ویدئوها، صوت‌ها و فایل‌های شخصی‌مان هستند را به دست یک تکنسین تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خارج از محل می‌سپاریم نمی‌توانیم نظارت صحیحی روی اتفاقاتی که برای اطلاعاتمان خواهند افتاد داشته باشیم؛ اما با بهره‌گیری از خدمات تعمیر کامپیوتر در منزل، تمامی خدمات با حضور و نظارت خودمان انجام خواهد شد. همچنین در زمینه خدمات اسمبل کیس، کاملاً می‌توانیم شاهد قطعات و برندهای استفاده شده در اسمبل کیس گیمینگ مورد نظرمان باشیم و ضمن انجام شدن درخواستمان، راهنمایی‌های لازم را نیز دریافت کنیم. یک مزیت مهم دیگر در زمینه خدمات سرویس و تعمیر کامپیوتر در محل، کاهش هزینه‌ها و دریافت خدمات مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

خدمات کامپیوتری در محل

اسمبل کیس گیمینگ چگونه انجام می‌شود؟

اسمبل نمودن کیس‌های گیمینگ به سبب اینکه این‌گونه کیس‌ها می‌بایست از ویژگی‌های گرافیکی و قدرت بالای سیستم برای اجرای هرچه بهتر بازی‌ها برخوردار باشند، بسیار حائز اهمیت بوده و امری تخصصی می‌باشد. در اسمبل کیس می‌بایست به نکات و جزئیاتی توجه شود که حداکثر راندمان از سیستم قابل دریافت باشد. برای دستیابی به یک کیس گیمینگ خوب و مطلوب ابتدا کارشناس متخصص، انتظارات و خواسته‌های کارفرما را پرس‌وجو می‌کند تا بتواند با توجه به جمیع خواسته‌ها و میزان بودجه‌ای که کارفرما برای اسمبل کیس در نظر گرفته است، بررسی کند که چگونه می‌توان در آن رده قیمتی ذکر شده، بهترین، باکیفیت‌ترین و کاراترین سیستم را اسمبل نمود. متخصص اسمبل کیس، همچنین راهنمایی‌های لازم راجع به انواع کارت‌های گرافیک، انواع پردازنده‌ها، سیستم‌های خنک‌کننده پردازنده، منبع پاور، مادربرد و حافظه‌های مطلوب برای راه‌اندازی یک سیستم باکیفیت را به کارفرما ارائه می‌دهد.

دریافت خدمات اسمبل کیس گیمینگ در محل

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسمبل کیس امداد رایانه تهران تعمیر کامپیوتر تعمیرات کامپیوتر خدمات کامپیوتری کامپیوتر در محل خدمات کامپیوتر دریافت خدمات خدمات تعمیر لپ تاپ کیس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان

ایسنا/مازندران روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه در خصوص ارتباط بین خواب و خلق‌وخو در نوجوانان گفت: در بسیاری از افراد، خواب ناکافی در بلندمدت منجر به عوارض جسمانی متعددی از جمله سردرد، خستگی، تغییرات هورمونی و به طور کلی افزایش احتمال بیماری‌ها می‌شود. همچنین عوارض روان‌شناختی شامل گیجی و سردرگمی، تحریک‌پذیری روانی، پرخاشگری، عدم تمرکز، اضطراب، افسردگی و ضعف حافظه نیز گزارش شده است.

مجید غفاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در نهایت، مجموع عوارض ذکر شده تاثیر منفی بر بلوغ جسمی و روانی فرد می‌گذارد و عملکرد او در زندگی را از جنبه‌های مختلف تحصیلی، شغلی و اجتماعی مختل شده و تحت تاثیر قرار می‌دهد.

غفاری با اشاره به اینکه عوامل مختلفی منجر به خواب ناکافی می‌شود، خاطرنشان کرد: گاهی برخی بیماری‌های پزشکی و نیز برخی مشکلات و اختلالات روانشناختی، باعث مختل شدن فرایند خواب می‌شوند. در کنار این موارد، یکی از مهم‌ترین دلایل خوابِ ناکافی، عدم رعایت بهداشت خواب است. به این معنی که فرد برای خواب خود، ارزش و نظم خاصی قائل نیست چرا که در بسیاری از موارد، فرد شناختی در مورد اهمیت کیفیت خواب در ابعاد مختلف زندگی خود ندارد و در نتیجه، به آن اهمیتی نمی‌دهد.

این روانشناس بالینی و مدرس دانشگاه ادامه داد: مساله اینجاست که عدم کفایت خواب، در بسیاری از مواقع به مرور عوارض خود را نشان می‌دهد، یعنی فرد در این مورد دچار «سندروم قورباغه آب‌پز» می‌شود؛ به گونه‌ای که اوایل متوجه عوارض نمی‌شود اما به مرور زمان، کارکرد و عملکرد جسمی و روانی او مختل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، استفاده از گوشی‌های هوشمند و بازی‌های رایانه‌ای آفلاین و آنلاین، بسیاری از نوجوانان را دچار مشکل ساخته است، یادآور شد: چرا که این وسایلِ سرگرم‌کننده، به خاطر سطح بالای «لذت‌دهی و محرّک‌بودن برای مغز» به تدریج فرد را دچار اعتیاد می‌کنند. چنانکه بسیاری از تحقیقات امروزه به انواع اعتیاد نظیر اعتیاد به اینترنت (وب گردی)، گوشی همراه و بازی‌های رایانه‌ای آفلاین و آنلاین و عوارض متعدد آن‌ها اشاره کرده‌اند.

غفاری افزود: افرادی که دچار چنین اعتیادهایی می‌شوند، از نظر جسمی و روانی ضعیف شده و به تدریج کارکرد و عملکرد مناسب خود در زمینه‌های مختلف فردی و اجتماعی را از دست می‌دهند.

این روانشناس بالینی تاکید کرد: بر این اساس، به والدین و نوجوانان پیشنهاد می‌شود در مورد اهمیت نقش خواب کافی و با کیفیت در سلامت جسم و روان، کارکرد و عملکرد فردی و اجتماعی افراد مطالعه و دستورات لازم برای رعایت بهداشت خواب را متناسب با ویژگی‌های فردی خود، رعایت کنند.

وی به طور ویژه هشدار داد تا قبل از ابتلا به انواع اعتیادهای جدید که در بالا به آن‌ها اشاره شد، حتما برای استفاده از گوشی‌های هوشمند و سرگرمی‌های رایانه‌ای آفلاین و آنلاین، نظم و قاعده‌ی مشخصی متناسب با سن افراد، رعایت شود و در این راه بهتر است از کمک تخصصی روانشناسان و مشاوران خانواده که پروانه اشتغال از سازمان نظام مشاوره و روان‌شناسی کشور دارند، بهره گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل