Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیلا خسروی در گفت و گو با خبرنگا ر مهر، اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید فرآورده‌های خونی و نیاز مبرم بیماران به خون٬ مراکز اهدا خون در روزهای تعطیل پیش رو باز بوده و آماده دریافت خون اهدا کنندگان هستند.

وی افزود: بیماران نیازمند خون و فرآورده‌های خونی و به ویژه بیماران تالاسمی و سرطانی نیازمند خون اهدایی اهدا کنندگان هستند و با توجه به شرایط کرونایی استان و کشور متأسفانه میزان اهدای خون بسیار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز انتقال خون استان رعایت می‌شود و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با نذر خون در این ایام با فضیلت به کمک نیازمندان و بیماران بشتابند.

وی با اشاره به آماده بودن زمینه دریافت پلاکت خون بهبود یافتگان کرونایی برای درمان کرونایی‌ها در استان اظهار داشت: افرادی که بیش از یک ماه از بهبودشان گذشته با در دست داشتن نتیجه تست کرونا می‌توانند برای کمک به درمان بیماران کرونایی و اهدای پلاکت خون به مرکز انتقال خون بجنورد مراجعه کنند.

خسروی دارا بودن حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم، نداشتن سابقه رفتار پرخطر، پایین نبودن فشار خون، دارا بودن حداقل ۱۸ سال تمام و حداکثر ۶۰ سال تمام، برخورداری از سلامت کامل و مبتلا نبودن به کم خونی را از شرایط لازم برای اهدا کنندگان خون عنوان کرد.

کد خبر 5283329

منبع: مهر

کلیدواژه: انتقال خون سیستان و بلوچستان اهدای خون ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها بوشهر محدودیت های کرونایی هیئت مذهبی گرگان انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد