Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش به نقل از بغداد الیوم، ۳ کاروان لجستیک دیگر ارتش ایالات متحده آمریکا امروز سه شنبه در استان های مختلف این کشور هدف قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، تاکنون هیچ گروهی مسئولیت هدف قرار دادن کاروان های لجستیک را برعهده نگرفته است. یک کاروان لجستیک نظامیان ایالات متحده آمریکا در شهر سماوه واقع در استان المثنی هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که کاروان دوم در استان دیوانیه هدف قرار گرفت. منابع عراقی اعلام کردند که در استان بابل نیز یک کاروان دیگر آمریکایی ها هدف قرار گرفت.

چندی پیش نیز چند بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان لجستیک متعلق به نظامیان آمریکایی در استان‌های ذی قار و الانبار منفجر شده بود.

گفتنی است، طی ماه‌های اخیر، کاروان‌های لجستیک ایالات متحده آمریکا بارها در نقاط مختلف عراق هدف قرار گرفته‌اند. با این حال، آمریکایی‌ها همچنان از پایبندی به مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج هرچه سریع‌تر از خاک این کشور طفره می‌روند.

کد خبر 5283344 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا عراق استان ذیقار افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق طالبان افغانستان فلسطین شهر کابل رژیم صهیونیستی لبنان اشرف غني ترکیه روسیه تحولات افغانستان حزب الله لبنان کاروان لجستیک هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند

براساس گزارشی به نقل از وزارت خارجه آمریکا، مقامات چین از ادامه مذاکرات کنترل تسلیحات هسته‌ای با ایالات متحده پس از مذاکرات نوامبر ۲۰۲۳ خودداری کرده و به گزینه‌های پیشنهادی «پاسخ اساسی» ارائه نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت خبری «سمافور» رامروز (پنجشنبه) به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا گزارش داد: «متأسفانه، جمهوری خلق چین از برگزاری جلسه بعدی خودداری کرده و پاسخی اساسی به گزینه‌های پیشنهادی ما ارائه نکرده است.»

این مقام افزود، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده پیشنهاد کرده است که «گام‌های عاقلانه‌ای که خطرات اساسی درگیری و تشدید کنترل‌نشده در حوزه‌های هسته‌ای و فضایی را بررسی می‌کند، صورت پذیرد.»

بر اساس این گزارش، این امر مستلزم بهبود مکانیسم ارتباط بحران بین کشورها، ارائه اطلاعیه‌هایی پیش از آزمایش موشک‌های بالستیک استراتژیک و کاهش تنش در فضاست.

«لیو پنگیو» سخنگوی سفارت چین در واشنگتن با اشاره به ۵۰۰۰ کلاهک هسته ای آمریکا به این وب‌سایت خبری گفت ایالات متحده باید «دیپلماسی مگافون» خود را متوقف کند.                              او  از کشورهایی که زرادخانه‌های هسته‌ای قابل توجهی دارند، خواست تا آن‌ها را کاهش دهند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • آمریکا روسیه را به استفاده از «سلاح شیمیایی» در اوکراین متهم کرد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • بازخوانی یک جنایت
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه