Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم در این استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، سرهنگ مهدی هنری ظهر امروز در حاشیه کمک های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال تا قبل از آغاز ماه محرم 106 میلیارد تومان کمک بلاعوض و همچنین 33 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ادامه نهضت کمک مومنانه و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) چهارمین مرحله نهضت کمک مومنانه در سال 1400 در ایام دهه اول محرم اجرا می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه  با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت این مرحله نیز با محوریت مساجد و هیئات مذهبی برگزار می گردد افزود: با هماهنگی همه نهادها، دستگاه های اجرایی موسسات خیریه و با کمک گروههای جهادی جمع آوری و توزیع کمک های مردمی  انجام می گردد.

هنری گفت: با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا در استان ، خانواده های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا در اولویت کمک های معیشتی قرار خواهند داشت.

وی اظهار داشت: ستادهای شهرستانی نهضت کمک مومنانه فعال شده و جلسات هماهنگی فی مابین ادارات و دستگاه های خدمت رسان، امامان جمعه و فرمانداران با دبیری مجموعه سپاه برگزار شده و توزیع کمک ها در شهرستان ها آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان خراسان‌جنوبی: آب‌رسانی به روستاها به کمک خیران نمونه‌ای از کمک مومنانه است 320 هزار بسته کمک مومنانه در استان کرمانشاه توزیع شد + تصاویر

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: کمیته‌ های تخصصی ذیل ستاد استانی نیز مانند کمیته آموزش و پرورش، آزادسازی زندانیان، بهداشت و درمان ، نیروهای مسلح، اشتغال و غیره در این مرحله برنامه های ویژه کمیته را اجرایی خواهند کرد.

هنری گفت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته از ظرفیت گروههای جهادی فنی مهارتی ، تخصصی و پزشکی نیز در سطح استان استفاده خواهد شد که  با توجه به ایام محرم و نذورات مردمی با هماهنگی صورت گرفته با هیئات مذهبی و فرهنگ سازی بین مردم روستاها و شهرها بخشی از نذورات تبدیل به بسته های حمایتی و یا سایر کمک های مورد نیاز مردم خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: تمامی مردم  استان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به تمامی پایگاه های بسیج در مساجد و حوزه ها تحویل دهند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال 1400 تا قبل از آغاز ماه محرم با کمک همه نهادها، دستگاه های اجرایی، خیران و مردم ، 106 میلیارد تومان کمک بلاعوض و همچنین 33 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده و جمع کمک های بلاعوض و تسهیلاتی به حدود 140 میلیارد تومان در استان رسیده است.

انتهای پیام/245/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی نهضت کمک مومنانه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد