Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:13:32 GMT

علیپور بهترین بازیکن دیدار بلننسس – ماریتیمو

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۱۶۳۳

علیپور بهترین بازیکن دیدار بلننسس – ماریتیمو

علی علیپور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بلننسسماریتیمو از هفته دوم لیگ برتر پرتغال انتخاب شد. دیداری که با نتیجه دو بر یک به سود ماریتیمو پایان یافت.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در دقیقه 15 گل دوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند. او در جریان بازی هم یک بار از داور بازی کارت زرد گرفت. انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین تنها به دلیل گلی که به ثمر رساند نبود بلکه دوندگی بی امان او در خط حمله موجب شد تا مدافعان تیم میزبان در جریان بازی درگیر مهار مهاجمان ماریتیمو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که برای جبران نتیجه بازی نیاز بود مدافعان بلننسس در بازیسازی حضور موثرتری داشته باشند.

 

این شروع خوبی برای علی علیپور در فصل جدید بود. البته او در بازی ابتدایی ماریتیمو که در برابر تیم مدعی براگا بود روی نیمکت نشست و در دقیقه 19 به دلیل مصدومیت جوئل یکی از دو مهاجم اصلی تیم وارد میدان شد. اما با نمایشی که در بازی با بلننسس داشت بازگشت جوئل به ترکیب تیم بعد از رفع مصدومیت سخت شد. ویدیگال زوج علی علیپور در خط حمله هم در بازی با بلننسس گلزنی کرد. نکته جالب اینکه ماریتیمو در این مسابقه با 3 دفاع و سیستم 2-5-3 بازی کرد که در این شیوه کار دو مهاجم اصلی در دفاع سخت است به این خاطر که باید تا میانه های میدان عقب بیایند. البته علی علیپور این نقش را به خوبی بازی می کند و به نظر می رسد با روحیه ای که از گلزنی در بازی با بلننسس گرفته شاهد ادامه درخشش او در ترکیب ماریتیمو در هفته های آتی باشیم.

 

ماریتیمو علی علیپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریتیمو علی علیپور علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام ترکیب استقلال را برای دیدار با تراکتور در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!