Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- اعمال محدودیت‌های و ممنوعیت‌های جدید کرونایی در سطح استان سمنان با نظارت و کنترل پلیس راهور این استان با جدیت در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، پیشگیری بهتر از درمان است، این جمله است که اگر این روزها هر فردی با دقت بیشتری آن را آویزه گوش خود کند؛ هرگز در چاه ابتلا به کرونا گرفتار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و استان سمنان و سیر صعودی تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شده است که در سراسر کشور لازم الاجراست.

تمامی دست‌اندرکاران اعمال این محدودیت‌ها از جمله مجموعه پلیس راهور با استقرار نیروهای خود از تردد و خروج وسایل نقلیه از شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها و استان‌ها خودداری می‌کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود.

اما باید دید در این میان مردم چقدر نسبت به رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها پایبند هستند؛ اینکه اعلام می‌شود چند روزی ادارات، اصناف و بانک‌ها تعطیل هستند و شرایط کشور بحرانی است و همه باید تابع دستورالعمل‌ها باشند را برخی به شوخی گرفته‌اند و به محض اعلام تعطیلی به هر طریق ممکن و با دور زدن ممنوعیت‌ها بار سفر می‌بندند و از شهری به شهر دیگر و از استانی به استان دیگر می‌روند؛ رفتاری بسیار غلط که نه عقل و نه شرع آن را پذیرا نیست چون جان انسان‌ها در میان است.

باید به این دسته از افراد گفت مرغ همسایه غاز نیست؛ شاید همین بی‌احتیاطی‌ها روزی خود آن‌ها را نیز گرفتار کند و در دام کرونا اسیر شوند.

استقرار در 11 نقطه برای مدیریت ترددها

سرهنگ موسی بزرگی، رئیس پلیس راهور استان سمنان در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی اظهار داشت: از ظهر روز یکشنبه ساعت 12 ظهر نیروهای پلیس راهور استان سمنان در 11 نقطه ورودی این استان مستقر شده‌اند و مانع ورود خودروهای غیربومی به استان می‌شوند.

وی گفت: ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی و خروج خودرو‌های بومی از استان ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان سمنان بیان کرد: خودروهای متخلف در شهر‌های قرمز یک‌میلیون و در شهر‌های نارنجی پانصد هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ بزرگی در مورد منع تردد شبانه گفت: این ممنوعیت‌ها همچنان از ساعت 22 تا سه صبح برقرار است و جریمه افراد متخلف از این دستورالعمل 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: محدودیت‌های تردد از شهری به شهر دیگر و از استانی به استان دیگر تا پنجم شهریورماه به قوت خود باقی است و ادامه آن تابع دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کروناست.

رئیس پلیس راهور استان سمنان از مردم خواست؛ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در شهرهای خود بمانند تا زنجیره انتقال کرونا را بتوانیم با کمک یکدیگر قطع کنیم و بدینوسیله بتوانیم گامی در راستای کمک به تیم درمان برداشته باشیم تا وضعیت بهتری را در سطح استان و کشور داشته باشیم.

طرح اعمال محدودیت‌های فعالیت مشاغل در استان سمنان نیز به‌منظور کاهش شیوع کرونا با همراهی مردم در حال انجام است

صاحبان مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار، واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده‌اند و مسئولان واحدهای صنفی مشاغل گروه یک نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خدمات‌رسانی به مردم مشغول هستند.

کاهش 26 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ جزئیات محدودیت ترافیکی در محورهای برون‌شهری جزئیات محدودیت‌های ترددی 2 هفته‌ای در کرمانشاه اعلام شد/ آغاز ممنوعیت ترددهای درون و برون استانی محدودیت‌های جدید کرونایی در استان کردستان اعلام شد طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد قاطعانه اجرا می‌شود

بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، شهرستان سمنان، سرخه، شاهرود و دامغان قرمز تیره، شهرستان گرمسار قرمز و شهرستان مهدی‌شهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس راهور استان سمنان جدید کرونایی محدودیت ها ممنوعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی مطلقاً ممنوع است
  • جاده چالوس بسته است
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی