Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:56:53 GMT

با کمک‌های نقدی به یاری بیمارستان‌های زنجان بشتابید

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۱۸۷۷

با کمک‌های نقدی به یاری بیمارستان‌های زنجان بشتابید

ایسنا/زنجان ‌امروز بیمارستان‌های استان زنجان با آغاز پیک پنجم کرونا با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه شده که برای مقابله با بیماری کرونا نیازمند کمکهای نقدی خیرین زنجانی است.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، در محرم حسینی امسال به ندای «کیست مرا یاری کند» لبیک گویان بپیوندیم و بار دیگر ثابت کنیم این دیار، «بهشت خیرین» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیمارستان‌های استان زنجان با شیوع پیک پنجم کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و برای درمان، کنترل و مهار بیماری کرونا با کمبود تجهیزات و اقلام مورد نیاز مواجه است؛ بنابراین نیازمند کمک‌های نقدی، اهدای تجهیزات و اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها توسط خیرین هستیم.

نیازهای فوری بیمارستان‌های استان زنجان برای درمان بیماری کرونا شامل ونتیلاتور پرتابل، پالس اکسی متر رومیزی، پالس اکسی متر انگشتی، مانیتورینگ علائم حیاتی بدساید، ونتیلاتور آی‌سی‌یو، ونتیلاتور آی‌سی‌یو نوزاد، ونتیلاتور پرتابل آی‌سی‌یو است.

الکتروشوک مخصوص آمبولانس، مانیتورینگ پرتابل، پمپ سرنگ و سرم، برانکارد قابل تنظیم ارتفاع، ساکشن دیواری، تانک اکسیژن مایع، ماسک N95‌ و ماسک سه‌لایه از جمله سایر نیازهای فوری بیمارستان‌های استان زنجان است.

گفتنی است خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۵۹۱۸۷۹۲ و شماره حساب ۷۳۱۸۷۲۷۳۸۵ به نام دانشگاه علوم پزشکی زنجان نزد بانک ملت شعبه امام، هدایا و کمک‌های مردمی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا بیمارستان های استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرهنگ محمدسعید یاری گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرکرد، موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و تعداد ۳۰ رأس دام مسروقه از آنها کشف شد.
یاری با اشاره به کشف ۱۴ فقره سرقت احشام و معرفی ۴ سارق به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش ریالی سرقت‌های انجام شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است